Forum kategorier

Mormors køkken

Mormors køkken

Medlemmer: 46
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Stegeben... Hey Hey :) Nogen der har en vanvittig god opskrift på stegeben, på den gammeldaws måde? Jeg har aldrig lavet såd...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. feb 2014
Visninger:
1.119
Flæskesteg som mormor lavede den :) Jeg kan faktisk ikke specielt godt lide flæskesteg, så det er sjældent jeg laver til andet end pålæg :) Nu havde Ne...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. okt 2013
Visninger:
1.205
Julebag. Hvordan står det til med julebagningen? Er I kommet i gang, eller har I en fast dag i december hvor der står julebag...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. dec 2012
Visninger:
1.222
Min første hjemmelavede bearnaise :) Så fik jeg taget mig sammen til at kaste mig ud i en hjemmelavet bearnaisesovs. Svigerforældrene har været på visit...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. jun 2012
Visninger:
556
Køkkenmaskiner ! Ja, vi vil alle helst arve fra mormor - men skal man ud og købe en ny - hvad skal jeg så kigge på? Kenwood har en noge...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. mar 2012
Visninger:
2.596
Fisk Ja det er lige gået op for mig at fisk nok slet ikke er så farligt at spise som jeg indtil nu har troet, så jeg har bes...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. mar 2012
Visninger:
1.103
Nyt køkken, hvad skal vi tænke på? Vi vil have nyt køkken, og nu er vi ved at have fundet ud af hvad vi vil have.Det har været en lang proces, og der har ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. mar 2012
Visninger:
830
Vreden kål Så er der kogt og vredet kål i lange baner. Der var lige tilbud på hvidkål i går, og det kunne jeg ikke stå for. Så tre...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. feb 2012
Visninger:
3.219
Brød Nogler der har en opskrift på noget brød der ikke bliver kedeligt dagen efter. Skal bage noget brød dagen i forvejen o...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. jan 2012
Visninger:
723
forslag til dessert. jeg skal lave en god middag hos min bruger på næste lørdag. vi skal have indbagt svinemørbrad med svampecreme og ov...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. jan 2012
Visninger:
1.008
Pizzadej Ved godt at det ikke er rigtig mormoragtig - men er der nogen der ligger inde med en super opskrift på dej til pizzabun...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. jan 2012
Visninger:
1.010
da bedsts mors mor var barn på dk4 sender de ofte et program om historisk mad. mange af opskrifterne kan findes her inde og de er virkelig spændend...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. nov 2011
Visninger:
469
Brød - hjælp søges :) Kære mormødre :) Til familiens store julefrokost har jeg lovet at medbringe det store ostebord - fint nok med det - je...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. nov 2011
Visninger:
598
Julebag - Tips og nyttig viden =) Jeg har været rigtig mormor her i eftermiddag/aften og har lavet dej til julekager =) - De hviler til imorgen så der ri...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. nov 2011
Visninger:
1.470
Julebag =) Hej "bedster" =) Hvilke kager skal i bage i år? - Og hvad laver i ellers af julesnask og hygge? Vanillekranse Brunkag...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. nov 2011
Visninger:
1.571
Stegeso Nogle der har gode opskrifter til retter i en stegso. Der er jo ingen grænser, nærmest, men vil gerne have lidt inspira...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. nov 2011
Visninger:
808
Vinteren er mormos årstid ! Sikke mormor jeg lige er i denne tid! Har lige lavet 2 gange 10l gryder med hhv. oksekøds- og hønsekødssuppe! Grydern...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. nov 2011
Visninger:
1.061
rester af andesteg. gode ideer. ja så røg jeg på anden stegen. den skal serveres helt traditionelt med sov og kartofter... men vi er kun to ti...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. okt 2011
Visninger:
2.687
Langtidsstegt andesteg *mmnn* Det står menuen på i aften, og and er min ultimative livret =D And, hvide og brunede kartofler, rødkål, taffel og den ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. okt 2011
Visninger:
723
Chokoladesmelteskål. Jeg har lige set en chokoladesmelteskålting i Akdireklamen. Den ligner en si uden huller, med håndtag og krog, så den ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. okt 2011
Visninger:
542

Annonce