Forum kategorier

Fuglegalleri

Fuglegalleri

Medlemmer: 38
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Fugle m. Kanarier Hej Jeg tænkte om hvilke fugle som kan gå sammen med kanariefugle hvor det vil fungere rigtig godt? De skal kunne b...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. nov 2012
Visninger:
1.077
Når hønsene bliver passet, går hanen i sexmode... Jeg er lige( i lørdags) kommet hjem fra ferie, og naboen har passet høns. Han har så bare ikke set at min nøgenhøne plu...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. aug 2012
Visninger:
986
det er slet ikke sjovt at have kanarier når.. Over halvdelen af ungerne i reden dør, mange æg ikke bliver til noget (det er hvad det er) og hannerne slet ikke synger...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. aug 2012
Visninger:
991
Ikke fugle, men fjerkræ Syntes lige jeg vil linke til mit album med helt nye kyllinger. De er så utrolig skønne. Klækket i nat, og der er ind t...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. jun 2012
Visninger:
990
alm. rosella Hej alle:) Er der nogle der ved om en alm. rosella kan blive tam, altså som en undulat kan? eller om det mere er e...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. jun 2012
Visninger:
1.193
Dødsfald blandt unger Hej fugle glade mennesker Jeg er begyndt at have kanarier og de yngler vildt lige nu.. Men mit problem er, at der i ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. jun 2012
Visninger:
677
Kanariefugl alder for salg hvor gamle skal ungerne være for at de kan få et nyt hjem?
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. jun 2012
Visninger:
864
Gouldsamadine Nogen som ved om Gouldsamadine kan sammen med kanarier? Har hørt de skulle være dårlige redebyggere, så kunne være urol...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. maj 2012
Visninger:
2.301
solfugl er der nogen som kender til disse og om de kan klare sig i det danske klima? Jeg har fået at vide de kan gå med kana...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. maj 2012
Visninger:
1.335
1. hold unger ( kanarier) Så er første hold unger på vej. Ind til videre er der klækket 2 unger ud. Gud, hvor er de altså grimme. hi hi Havde hel...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. maj 2012
Visninger:
798
Hund undulat søger nyt hjem Nordjylland Hej med jer :) Vi har en sød grøn undu pige der mangler et nyt hjem :) Kirsten er vandt til andre fugle og så er hun va...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. maj 2012
Visninger:
1.922
spørgsmål om kanarieunger Hej fuglevenner :) Nu er mine tre kanarieunger blevet lidt store. Her i dag hoppede den største ud af reden. Men de...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. maj 2012
Visninger:
1.259
kanariefugle billeder Hej Så har jeg lavet et album med mine kanarier :) Kom ind og se.. Der er sket noget med nogle af billederne efter ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. maj 2012
Visninger:
1.370
Papegøjen med i haven Dejlig vejr, og papegøjen skulle også med Billeder: http://www.hundegalleri.dk/alb_vis.aspx?AlbumID=68883
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. maj 2012
Visninger:
620
Så er der unger så er de første to Kanarieunger kommet ud af ægger :) Nøj hvor er de grimme og søde :) Og så er der tre æg i en anden...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. maj 2012
Visninger:
565
Så ryger kanarierne i voliere Ja, så bliver volieren færdig i dag, og har talt med en opdrætter af kanariefugle, som siger jeg sagtens kan sætte dem ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. apr 2012
Visninger:
1.430
besøg af en gråspurv Jep det var det mine fugle havde i deres voliere i morges.. Hvordan den er kommet ind er total uvidst og jeg har tj...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. apr 2012
Visninger:
581
Jubii.. årets første æg Jeg så ud af vinduet at der lå en kanarie i den ene rede.. Og da jeg kom ud og kiggede, så lå der et lille æg :) Hvo...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. apr 2012
Visninger:
562
Så er det forår igen... Har netop for 14 dage siden sat 4 redekasser op i volieren, da jeg er ned i antal af undulater. Og der er allerede gang...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. apr 2012
Visninger:
696
Glosters fancy kanarier Er der nogen som kender en som opdrætter og sælger glosters fancy kanariefugle? Meget gerne på lolland-falster, eller ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. apr 2012
Visninger:
726

Annonce