Forum kategorier

Rotterne

Rotterne

Medlemmer: 4
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Rotte bortgives Hej Jeg har en hun rotte som søger nyt hjem... hun er rigtig flot grå og hvid og fra 1/2 2007. Bortgives gratis til...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. maj 2007
Visninger:
815
Whisky... Jaaah.... Så døde Whisky... Aner ikk hvordan men her forleden dag så, så jeg hma bare ligge i sit bur uden at bevæge si...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. maj 2007
Visninger:
361
næseblod jep som overskriften siger er det normalt for rotter at få næseblod?? har lagt ærke til at min ene rotte har væet "b...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. maj 2007
Visninger:
1.284
lange hår? hej er der nogen af jer rotte mennesker der ved om det er normalt at lidt ældre rotter får sådan nogle lange hår i pels...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. maj 2007
Visninger:
308
See! Se mit billed af Whisky, er han ikke fin?????
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. apr 2007
Visninger:
358
Hope eller springe. Jeg tænkte lige på ka en Rotte springer(hoppe) over en meget lille forhindring? Ikke fordi jeg tror de er kaniner, men ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. apr 2007
Visninger:
283
Rotten=Whisky Heeh, så fandt jeg endelig et pasende navn til min lille rotte, og det blev så til Whisky. Jeg syntes selv navnet er he...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. apr 2007
Visninger:
677
hygge. jeg har lige badet rotte, så nu sider vi bare og jeg kæller med ham. han synes bare det dejligt<3
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. apr 2007
Visninger:
301
Hårdt arbejde for 10 kr! Rotte skal jo til dyrlægen da jeg tror han er handikapet da han næsten ikke går på det ene ben, han hiver det næmest ef...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. apr 2007
Visninger:
425
Tak for optagelsen. Hvor er det dejligt at jeg har fået lov til at være medlem i den her gruppe. Og det siger jeg tak for. Er sikker på a...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. apr 2007
Visninger:
432
Spisser næsten ikke. Mig og min mor lagde mærke til Rotte ikke spiste særlig meget. Jeg blev ret bekymred, så jeg skar nogle æbler ud til ha...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. apr 2007
Visninger:
234

Annonce