Forum kategorier

Thundershirt Gruppen

Thundershirt Gruppen

Medlemmer: 83
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Thundershirt Hej Er der nogen af jer der har oplevet at jeres hund bliver nedtrykt når den får thundershirt på? Har først fået de...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. jun 2014
Visninger:
1.134
Thundershirt hej alle sammen :) jeg har virkelig overveje at købe dette produkt., min hund er rigtigt meget stresset når vi går t...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. mar 2014
Visninger:
806
Nu er den bestilt.. Hej alle. Jeg har lige bestilt min første thundershirt til en af mine to gravhunde. Men jeg vil lige høre jer and...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. dec 2013
Visninger:
1.123
Tilbud http://www.dyretilbud.dk/tilbud/for-de-hunde-som-er-angste-for-fyrvaerkeri-kan-december-maaned-vaere-haard De har de...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. okt 2013
Visninger:
678
Kbh Hvor kan jeg købe thundershirt i Kbh?
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. jan 2013
Visninger:
566
Kig lige her Jeg har allerede oprettet en tråd i den åbne men håber i vil kigge der og give jeres mening omkring det alligevel http...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. jan 2012
Visninger:
1.396
Hvor stram? Hvor stram skal thundershirten være om livet og om for parten... fordi vi ved ikke om den er for stpr for vi kan spænde...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. jan 2012
Visninger:
802
Pasform Er der nogen af jer der har problemer med pasformen? Min hund har haft den på for første gang i dag, jeg vil nemlig te...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. jan 2012
Visninger:
706
Kradsen i døre/separatons angst?+ hvor stram Hej, jeg har en hund med seperations angst f.eks gøer og kradser i døre osv.. kan en thundershirt virke på det? og hv...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. jan 2012
Visninger:
745
Til hunde med Seperations angst? Hej, jeg har hørt om Thundershirt og læst på dem, er der nogen af jer der ude der har prøvet dem? og har de så virket? ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. jan 2012
Visninger:
1.030
paralyseret af thundershirt altså, jeg har købt en i dag, vi har alle 3 på zylkene, og det har hjulpet en del på de 2 små, de skælder stadig ud, me...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. dec 2011
Visninger:
972
Virker den mon mod egetkønsaggression? Jeg har en helt uprøvet thundershirt liggende, som jeg købte i starten af december. Ville have brugt den til alenehjemm...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. dec 2011
Visninger:
986
Thundershirten kom men.... Ja den kom men jeg kan ærlig talt ikke se nogen virkning. Oda er en lille hund som er vant til at have noget om kroppen...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. dec 2011
Visninger:
1.657
Så kom thundershirten.. Her kommer lige vores første spæde oplevelser.. På vej ud af døren på morgenturen mødte vi den søde pakkepost med et s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. dec 2011
Visninger:
1.803
Pris... Hejsa. Har en veninde der har en hund der generelt er urolig og bange for visse mennesker (svært på forhånd at sige hve...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. dec 2011
Visninger:
1.131
Succes :) Jeg var meget spændt på hvordan juleaften ville gå. Vi skulle kun være mine forældre, min søster, min faster og jeg. El...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. dec 2011
Visninger:
1.413
Tak for invitationen til gruppen. Jeg har 2 tøser som er fløjtende og bedøvende ligeglad med alting. Men jeg får ofte fore...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. dec 2011
Visninger:
1.134
Alene-hjemme-træning Hej allesammen, Vi har en coton-tæve på 13 uger.. Hun er egentlig slet ikke angst eller nervøs af sig.. Men alene-hjemm...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. dec 2011
Visninger:
916
Træerne voksede ikke ind i himlen :o( En rigtig god start fik vi med Torden-Skjorten, men altså.... Jeg synes ikke, at vi oplever den "magi effekt", som and...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. dec 2011
Visninger:
814
Nogen der ved ??? Nogen der ved om om den kun virker på forskellige ting? og om den skal virke med det samme for at virke ???
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. dec 2011
Visninger:
1.321

Annonce