Forum kategorier

Rottweiler i DK

Rottweiler i DK

Medlemmer: 26
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Foder til salg Jeg har to sække Royal Canin hypoallergi foder til salg, prisen er per sæk. Normal pris 670. Nu kun 400
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. okt 2010
Visninger:
520
RC Rottweiler foder til salg Nogle der vil købe 2 sække RC Foder
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. maj 2010
Visninger:
671
Lejebolig Køge omegen Nogle der kender et billigt sted man kan bo med hund?
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. sep 2009
Visninger:
579
lidt godt i dårlige tider :) syntes lige jeg ville dele med alle om en go episode her i denne dårlige tid.. her for to dage siden tog jeg til min...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. aug 2009
Visninger:
504
Ny gruppe............. Til alle jer der er medlem af hovedklubben, har jeg lavet en ny gruppe (link fjernet) Så vi kan få nogle debatter i g...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. apr 2009
Visninger:
415
Min hund bider klør Nogle der ved hvorfor den gør det?
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. mar 2009
Visninger:
1.175
Øreproblemmer HJÆLP!!! Min lille Rottweiler har sindsyg mange promlemmer med sine øjre, de er så betændte og blodelige hver gang det ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. dec 2008
Visninger:
462
Lille Rottweiler Jeg så en hund her i går der ligner en Rottweiler, det er bare en lille hund der kun kommer til at veje et par kilo, me...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. apr 2008
Visninger:
707
Bolignød hjælp? Hej alle. Jeg står i den situation at jeg mangler et sted at bo. Faktisk allerede fra d.1 marts. Tingen er sådan at man...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. feb 2008
Visninger:
521
rotter der slås Hei jeg håber der er nogle kloge rotte ejere her.. jeg har nemlig fået el ”lille” problem Jeg har to dejlige rotter Ty...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. feb 2008
Visninger:
1.172
Kig lige her?? Jeg har en rottweiler tæve på 2½ år, der lige er kommet i løbetid, og om et år når hun kommer i løbetid igen, kunne jeg...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. jan 2008
Visninger:
601
ny i gruppen Hej alle sammen. Vil bare lige præstenterer os. Jeg er den stolte ejer af Nikita, en tæve på 9 mdr. på lørdag. Hun e...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. jan 2008
Visninger:
423
Hvordan er jeres Rotter Tænkte på om jeres også kun var en 1mands hund ?? Det er Kato nemlig.. En 100 % MOAR dreng.. Samtidig er han den stø...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. dec 2007
Visninger:
754
hjælp? hej jeg har to hunde, og det er en han og hun. men jeg har et problem min hun er for ung til at få hvalpe endnu, og ve...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. okt 2007
Visninger:
452
Foder Hvis i kender nogle som mangler noget foder så har jeg noget til salg, det er Eukanuba Large Breed Puppy & Junior 18 kg...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. aug 2007
Visninger:
388
Hjælp Mig og Theis er blevet spurgt om vi ikk vil ha en han hund på 5 år, ellers bliver han aflivet. Så kommer mit problem, ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. aug 2007
Visninger:
409
dyr løbetid min rottweiler tæve er lige færdig med sin første løbetid og det kostede mig lidt mere end jeg regnede med. først havde...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. aug 2007
Visninger:
1.078
Er hun for lille eller for stor? Vores Rottweiler er 17 uger og vejer 13 kilo, er det for meget eller for lidt?
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. aug 2007
Visninger:
785
Hjælp Jeg er lige stoppet med at bløde Elines mad op. Så er vores problem bare at hun spiser sin mad så hurtigt at hun kaster...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. aug 2007
Visninger:
268
Trøjer Nogle der kender et sted hvor man kan købe trøjer med Rottweiler på?
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. jul 2007
Visninger:
433

Annonce