Forum kategorier

Computer og IT hjælpegruppe

Computer og IT hjælpegruppe

Medlemmer: 38
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
3 Uundværlige programmer Alle ved man skal passe på virus osv. (her lister jeg 2 programmer): -------------------------------------- AntiVirus: ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. maj 2012
Visninger:
1.401
Tak for godkendelsen... Og så mit første problem... Nu har jeg siden i går, hvor jeg lavede en scanning og en oprydning med det program fra pc...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. maj 2012
Visninger:
1.261
Garanti på harddisk Har fået følgende spørgsmål fra en bruger, tillader mig at lave det som en tråd da andre også kan have glæde af svaret....
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. jun 2012
Visninger:
1.424
Excell Har et lille problem med excell 2010 Jeg har nogle data jeg skal ha fra et dokument til et andet. Jeg har oprettet en ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. jun 2012
Visninger:
419
Værktøjer som er gode at have liggende Det gode ved de værktøjer jeg vil præsentere her er de kan bootes fra en USB pen, så man kan nemt opdatere dem. Men fo...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. jun 2012
Visninger:
678
Addblock til de forskellige browsere Er i træt af reklamer ? Så er addblock svaret :) Firefox Addblock: https://addons.mozilla.org/da/firefox/addon/adb...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. jun 2012
Visninger:
864
YouTube og skærmbillede Nu har jeg lige brug for lidt hjælp igen... Denne gang er det min datters pc, den er gal med... Når hun går ind på ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. jun 2012
Visninger:
832
Test tråd Her kan i teste forskellige ting ang. sidens funktioner og andet :)
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. jun 2012
Visninger:
657
IT butik Nogen der kender en god og billig onlie hardware butik ?
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. jul 2012
Visninger:
540
Forslag til computer?? Hej Kan lige så godt være ærlig, jeg ved absolut intet om computere! Kan finde ud af at bruge dem, men alt hvad der...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. aug 2012
Visninger:
1.335
Advarsel: Virus i IE Der skulle være en virus i omløb der infisere Internet Explorer fra Microsoft http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2012/09/...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. sep 2012
Visninger:
1.019
Billed redigering Nu har jeg flere gange set folk lede efter noget billederedigerings værktøj, og ofte bliver Photofilter foreslået, hvil...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. sep 2012
Visninger:
1.740
Media Center og Streaming til TV af billeder, film og musik (Del 1) Del 1 Introduktion Del 2 Streaming Server Hardware og Software Del 3 Media Center typer Del 4 Filtyper og HowTo Del...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. sep 2012
Visninger:
1.627
Media Center og Streaming til TV af billeder, film og musik (Del 2) Der er 2 typer streaming servere, der er en hardware og en software. Hvad man finder smartest er lidt individuelt alt ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. okt 2012
Visninger:
2.203
Hjælp til dem der ikke kan tage screenshots Jeg er selv for utålmodig til at bruge de indbyggede knapper for 'printscreen', hvor man bagefter skal indsætte i noget...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. okt 2012
Visninger:
995
PDF der ikke kan ændres i Jeg har et word dokument jeg gerne vil have gemt som PDF, men kan ikke få den til at lave det så man ikke kan ændre i d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. okt 2012
Visninger:
395
Hej til gruppen og Firewall hjælp Håber nogen herinde kunne have en ide om hvad der kan være galt her. Jeg har et problem med at starte Windows firewall...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. dec 2012
Visninger:
1.040
Gratis Adobe Photoshop Hey alle så er man blevet gjort opmærksom på at Adobe giver deres CS2 ud gratis, ved godt den sidste nye version er CS6...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. jan 2013
Visninger:
556
iTunes 12 Er det bare mig, der ikke helt har fattet idéen eller er den nye version af iTunes bare tung. Jeg plejer at downloade p...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. jan 2013
Visninger:
430
Tjen lidt extra med en reklame bar Jeg har gennem et stykke tid kørt med en reklamebar fra en fransk hjemmeside. Og den anden dag der fik jeg udbetalt 16 ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. jan 2013
Visninger:
660

Annonce