Forum kategorier

De små hverdags-historier

De små hverdags-historier

Medlemmer: 77
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Velkommen Velkommen til jer, jeg håber at vi bliver mange flere. Kom med alle jeres små ligegyldige emner, eller historier fra...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. jan 2014
Visninger:
468
min dejlige hundeflok FAMILIEN RØDTOP.... vi har ti hunde dejlige allesammen også to indekatte og ladekattene udenfor, i udestuen voliere og to bure med undulate...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. jan 2014
Visninger:
929
Gruppens medlemmer Hejsa derude :D I skal vide at jeg har lavet det sådan at alle kan godkende, og invitere nye medlemmer. Jeg tjekker op ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. jan 2014
Visninger:
343
løbe ind i ting :D Hej allesammen idag var jeg ude og gå med min hund og vi har sådan en mark hvor min hund kan løbe fri, på et tidspunkt ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. jan 2014
Visninger:
354
en af de der dage :( hej med jer :) er der ikke nogen der har nogle små sjove inputs? kender i ikke det med man står op og bare tænker...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. jan 2014
Visninger:
711
Mit vægt-tab :D Jeg skal jo gerne smide 25,8 kilo, gerne mere, men jeg går efter de 25,8 kilo. Så er jeg nemlig glad, og tilfreds når d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. feb 2014
Visninger:
693
Lidt en ynke-tråd Jeg er lidt i ynke-humør i dag, kan ikke lige overskue så meget. Kæresten min, tog i går til Næstved, hvor han skal ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. feb 2014
Visninger:
675
Uopdragen dyne! :P Hej med jer andre tosser :D Jeg har det store problem med begge mine dyner (Ja jeg har to, de må jo ikke blive ensom...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. mar 2014
Visninger:
418
Aften mysser = blå bule.. Her til aften, ville jeg lige mysse min lille vaps, hvor efter hun så knalder hovedet op i min pande, og nu har jeg en ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. jun 2014
Visninger:
549
Træls træls træls :( Hvordan i hivlet kan det gøre så ondt at brække en lilletå ?? O_o Jeg kan ikke have sko på overhovedet, kun til nød ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. sep 2014
Visninger:
1.172
Når hunden bliver overgeret . Når jeg træner med Dana er sådan 50/50 med hvad humør hun er i. Nogle gange går det meget godt, andre.... ja så bliv...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. sep 2014
Visninger:
1.741
skræmmende :( http://nyhederne.tv2.dk/2014-09-04-video-ebolasmittet-mand-jages-af-laeger Men man forstår godt deres frygt :(
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. sep 2014
Visninger:
563
Polakkerne har invaderet os O_o Jow da.... der kom sørmer polakker i går :/ Tomasz og Piotr :) 30 min var alt hvad der gik før det gik amok O_o ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. sep 2014
Visninger:
1.368
Aflys julen for de gamle og spar millioner !! http://ekstrabladet.dk/nationen/article5003321.ece For en gangs skyld er jeg fuldstændig mundlam O_o Hvad tæn...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. sep 2014
Visninger:
833
Får sgu da snart dårlige nerver O_o Vores kære søn Anders :) har nogle gamle venner fra studie-tiden i nykøbing :/ Disse venner kommer af og til på be...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. sep 2014
Visninger:
1.695
En lille søndags-griner :D https://www.facebook.com/video.php?v=772045879486406
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. sep 2014
Visninger:
622
Chokoladekage... Hjælp :( Jeg har prøvet 4 gange at bage en chokoladekage, med glasur på. Kagen smager meget godt, men synes glasuren i den gr...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. sep 2014
Visninger:
875
Jeg synes denne video er meget sigende. https://www.facebook.com/video.php?v=677519405663909 Se den til ende, den er ikke så lang, men synes den er meget si...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. sep 2014
Visninger:
864
argh sidder her og er igang med at færdiggøre to eksamensopgaver til mit pædagogstudie, og afsluttede dem igår og tænkte nu ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. sep 2014
Visninger:
1.371
Maden der blev væk !!?! I går var vi jo en tur til fødselsdag, og minisofa <3 diskede op med så mange lækkerier, at vi var helt proppet da vi k...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. sep 2014
Visninger:
1.046

Annonce