Forum kategorier

Nail art

Nail art

Medlemmer: 41
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Hej alle Jeg kom til at gå forbi Matas i dag og det blev jeg ski lige 209 kr fattigere af Hihi har også planer om at få bestil...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. feb 2014
Visninger:
1.222
Købe eller ikke købe ja det rør det helt store spørsmål i livet hihi Ej jeg over vejer lidt at købe dette sæt http://www.b4beauty.dk/product/negle-kit-akryl-dip-on-hvide-tipper-100-1350/...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. feb 2014
Visninger:
819
? Til negle tipper Hej håber nogen af jer kan svare på mit spørgsmål :-) Jeg går jo og overveje at købe denne start pakke http://www.b...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. mar 2014
Visninger:
1.036
Alle mulige negle Skal vi ikke have en tråd, hvor vi kan smide alle mulige negle ind vi går og laver :D Jeg starter gerne, med disse ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. mar 2014
Visninger:
737
Første akrylnegle Så fik jeg kastet mig ud i det med akryl og sådan blev resultatet. Det er langt fra perfekt, men alt taget i betragt...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. apr 2014
Visninger:
369
Nail art videoer Hej jeg tænkte det ville være smart med en tråd hvor vi kan ligge videoer ind af de negle der inspirerer os Jeg tænke...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. maj 2014
Visninger:
554
skrøbelige negle ? hej jeg ville lige høre om der ikke skulle sidde nogen her inde der skulle have et råd eller nogen ider til hvordan m...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. maj 2014
Visninger:
438
nye negle Så fik jeg lavet nye negle. Det er akryl :-) Er ret godt tilfreds. Har i andre fået lavet nogle flotte nye negle f...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. maj 2014
Visninger:
5.398
Hjælpe amidstrater - lukning af gruppen ? Jeg tænkte på om der ikke skulle sidde her inde som skulle have lyst til at blive hjælpe amidstrater eller hvad sådan n...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. maj 2014
Visninger:
540
Nyt lak ;o) Så kunne jeg ikke trække den længere ;) knokler pt. i haven med fliser, så har ikke haft tid, men nu trængte det efter ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. jun 2014
Visninger:
2.011
nye akryl negle Så fik jeg lavet nye negle på min veninde som er neglebider
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. jun 2014
Visninger:
2.512
Facebook Jeg har lige oprettet en fb side, hvis nogen har lyst til at følge med : https://www.facebook.com/pages/Neglen%C3%B8...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. jul 2014
Visninger:
1.470
Negle dag Jeg synes ikke jeg har lavet andet end at lave negle i dag :-P Her kommer billeder af de tre sæt det blev til
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. jul 2014
Visninger:
550
Akryl negle Synes da i skal se nogle flere af de negle jeg har fået lavet så der kommer lige nogle stykker :D
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. aug 2014
Visninger:
3.048
Månedens negle :) Tænkte at jeg lige ville smide billede af det nye negle design, som der er kommet på i den her måned :) Hvordan ser...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. aug 2014
Visninger:
2.567
Gele eller akryl negle ? Hej håber lidt på at nogen her inde kan svare lidt på hvad der er mest skånsom ved ens egne negle er det gele negle ell...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. aug 2014
Visninger:
1.751
Ny månedens negle ;o) Muhahaha :P kan ikke lade være at bruge fingrene i jorden i haven, så selvfølgelig sprang en skade op, så i går beslutt...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. sep 2014
Visninger:
1.787
En lak der holder mere end 2 dage :/ Nu tog jeg lak på, for første gang i meget lang tid, har brugt tipper i jeg-ved-ikke-hvor-lang-tid O_o Købte et par ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. sep 2014
Visninger:
2.383
vådt i vådt :) så nu må I proffer komme på banen :) Hvem har prøvet det der vådt i vådt, altså det mener jeg det hedder O_o Jeg ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. okt 2014
Visninger:
1.079
Oktober negle :) Jeg har i noget tid været uden negle *snøft* Men nu fik jeg endelig lavet igen, så vil da lige vise jer dem :) Den...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. okt 2014
Visninger:
2.794

Annonce