Forum kategorier

Bryllupsgruppen

Bryllupsgruppen

Medlemmer: 21
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Lokaler? Ja nu blev det altså min tur, blev forlovet for nogle måneder siden og nu skal vi altså igang med planlægningen. De...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. aug 2015
Visninger:
421
Stille stille stille ;) Øjh hvor blev der stille i denne ellers så hyggelige gruppe da vi 3 blev gift Rikke & Tine ;) Hvad er det for noget rod...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. jun 2015
Visninger:
951
Så kom billederne fra fotografen :) Som overskriften lyder har vi nu fået billederne fra fotografen, og må da lige dele et par stykker med jer :)
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. feb 2015
Visninger:
416
Så blev jeg gift! Ja så blev jeg gift, og det blev vidst tid til en opdatering ;) Dagen gik over alt forventning og var helt uforglemme...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. jan 2015
Visninger:
1.439
Total pletskud :-D Bliver simpelthen lige nødt til at vise jer dette billede. Som jeg har nævnt herinde kastede jeg jo desværre meget op p...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. jan 2015
Visninger:
699
Nedtællingen er startet! :) Så er nedtællingen for alvor gået i gang! - 9 DAGE!!! :D :D Jeg har hentet min kjole hos skrædderen i dag, og den pa...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. jan 2015
Visninger:
690
Vielsespapir :) Hvor langt tid ventede i på papirerne fra kommunen fra i bestilte dem, til i fik svar? Går her og venter og venter o...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. jan 2015
Visninger:
1.037
Jeg skal giftes! Ja nu har jeg efterhånden fulgt med herinde i flere måneder, og nu er jeg altså blevet forlovet :-) Vi vil gerne hold...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. dec 2014
Visninger:
1.228
Nu nærmer det sig :) Øjh hvor de sidste 2 måneder da bare flyver afsted! Syntes lige vi blev forlovet, men nu er der snart kun en måned tilb...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. dec 2014
Visninger:
741
Tudemarie ;-) Så har vi fået billederne fra min stedfar, så vil da lige vise jer et par billeder af tudemarie her ;-)
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. dec 2014
Visninger:
1.206
Så nærmer dagen sig! Puhhaa hvor jeg glæder mig til imorgen. Så er det nemlig min tur til at blive gift. Er både spændt, nervøs og lidt stre...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. nov 2014
Visninger:
585
Alder :) Sidder lige her og fundere og kommer så til at tænke på, hvor gamle var i da i blev gift, og hvor gammel var jeres gema...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. nov 2014
Visninger:
1.295
Brudebuket Hej i skønne damer :) Jeg er i gang med at fundere over, hvordan min brudebuket skal se ud hvordan ser jeres ud - el...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. okt 2014
Visninger:
2.940
Et skridt nærmere :-D Hvor er det bare herligt når man kan sætte krydser på sin to-do-liste!... Gennem det sidste stykke tid er min kjole ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. okt 2014
Visninger:
648
Sneakpeak fra fotograf <3 Iih , har lige modtaget et lille sneakpeak fra vores ene fotograf, og de er simpelthen bare SÅ fine de billeder!! P...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. okt 2014
Visninger:
649
Yndlings bryllupsbilleder Jeg tænkte vi kunne lave en tråd med et par stykker af vores yndlingsbilleder fra vores bryllup - eller hvilke man gern...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. okt 2014
Visninger:
1.242
Nu som Fru <3 Ja så er jeg ved at være ovenpå igen, efter vores skønne bryllup i lørdags. Som jeg har skrevet i et par tråde, var...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. okt 2014
Visninger:
649
bryllup i ringsted Hej med jer :-) Er der nogle af jer, der har gode forslag til et sted at holde bryllup nær ringsted (som ikke koster s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. okt 2014
Visninger:
564
Vores blomsterdekorationer :-) Min stedfar har lige været og aflevere blomsterne til bordene på lørdag, og bliver altså lige nødt til at vise dem frem...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. sep 2014
Visninger:
838
Brude sko Jeg leder med lys og lygte efter nogle cremefarvet brudesko.. Brudesko kan man sagtens få, men så er de ikke højere end...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. sep 2014
Visninger:
721

Annonce