Forum kategorier

Dem med tusser

Dem med tusser

Medlemmer: 16
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Mine 2 nye tattoo´er Har fået skrevet Zeiya med tegn bag på højre læg muskel : ) Og min mand´s navn på venstre ringe finger : )
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. mar 2008
Visninger:
946
Hunde portræt tattoo... Yep.. så er jeg påbegyndt mit projekt.. Vil gerne have lavet en tatovering af Naja's ansigt.. MEN Hvem vil o...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. mar 2008
Visninger:
1.892
update:) ja fik jo skrevet prinsesse i nakken engang i november og igår 28/2 fik jeg tusset en kongekrone på håndledet:) og n...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. feb 2008
Visninger:
456
Årh.. Min første gang ! Så fik jeg lavet min aller første tattoo :D Gud hvor var jeg bare vildt nervøs, men sys faktisk ik engang at det gjorde...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. feb 2008
Visninger:
1.167
Ups.... endnu en lille tattoo Endnu en lille tattoo sneg sig på Nihoo-sin : ) Onsdag d 29/1 (igår) fik jeg lavet en blomst på hånden.... det gjo...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. jan 2008
Visninger:
958
Så fik jeg lavet den.......... wee.... Her kommer fortsættelsen på mit indlæg fra igår : ) Så fik jeg lavet min underarms tattoo......så nu er min arm færdig...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. jan 2008
Visninger:
826
Nihoo-sin´s nye armbånd.... Så fik jeg lavet mit armbånd omkring min venstre håndled..... Som en afslutning på det hele, får jeg lavet denne tatto...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. jan 2008
Visninger:
455
¤¤ wee ¤¤ så fik jeg endnu en ny tattoo i dag mandag.... tjek lige mit fotoalbum...... smiler.... Knuzzer fra Nihoo-sin
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. jan 2008
Visninger:
605
Endnu en ny tattoo... Så fik jeg endelig tatoveret det Japanske tegn for Devil på min læg muskel..... Torsdag d 10 januar var jeg under nåle...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. jan 2008
Visninger:
1.123
Mine "nye" tattoo´s Søndag d.6 januar fik jeg tusset Nihoo-sin på mit venstre håndled....... Og mandag d. 7 januar fik jeg tusset det Ja...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. jan 2008
Visninger:
417
Ups! (link fjernet)
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. okt 2007
Visninger:
394
... http://www.bt.dk/article/20070122/nyheder/70122011/
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. aug 2007
Visninger:
549
Hjemmesider... Hej folkens.. kende i nogle fede hjemmesider, hvor man kan lure tusser ? og helts gerne kunne snuppe billedet ?!
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. aug 2007
Visninger:
557
nyt album Med min mands tus http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=7375 Kom gerne med jeres mening
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. jun 2007
Visninger:
455
Ny tattoo Ja så har jeg sku fået mig en ny tattoo.... Min veninde og jeg tog rimelig spontant ind torsdag aften og fik det ove...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. jun 2007
Visninger:
670
Hvid tusch.. Hey.. jeg har tænkt mig at få lavet en hvid tattoo.. nogen der kender til hvide tusser ? hvis ja, holder de godt ?
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. maj 2007
Visninger:
1.269
selvstændigt fotoalbum jep som overskriften siger så er tusseveringerne lagt i en for sig selv
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. maj 2007
Visninger:
335
Velkommen Til vores lille gruppe håber at folk vil dele sine erfaringer og billeder ss personligt har jeg lavet et galleri me...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. maj 2007
Visninger:
796

Annonce