Forum kategorier

Hundene snakker :-)

Hundene snakker :-)

Medlemmer: 19
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
hundelivet hos rødtopfamilien jeg hedder Rødtop datter af Mille og Kewin troede sidste uge jeg skulle DØ min ryg gjorde så ondt at jeg bare skreg og ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. jan 2020
Visninger:
1.529
NYTÅR 2018 :D hej alle sammen så har vi et nytår og lige nu har jeg og de andre det fint også mor og far. Her var det dejligt st...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. jan 2018
Visninger:
593
udstilling .... DET var sjovt!! jeg er Jessieka barnebarn af Rødtop og Blondies datter.....jeg er fra 15/3 08 så 9 år gammel og klar til veteran- udsti...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. aug 2017
Visninger:
1.309
nu er jeg hele syv måneder..... :D smuk lækker dejlig og (siger mor) fræk og en bølle) dejligt humør, altid .på billedet sammen med tante Jessieka <3
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. jun 2017
Visninger:
688
Kewin har lige sagt farvel....... :'( til sine kronjuveler, ja jeg er mille hans ene kone, jeg er da ligeglad for han parrede mig i søndags og mandag ko...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. mar 2017
Visninger:
803
udstilling .... DET var sjovt!! :D O.o hej venner ved i godt at udstilling er sjovt? m øder en masse søde vovser og minsandten en ældre helsøster Kar...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. aug 2016
Visninger:
1.299
Mærkelige slaver Er jeres slaver også mærkelige? Min returret er ikke uløbet endnu, så måske jeg er heldig at de tager hende tilbage????...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. jul 2016
Visninger:
155
Nyt job :-) Hej venner, Jeg har fået nyt job :) Normalt bruger jeg tiden på at slappe af og drille "storebror" Gustav, mens moar ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. jul 2016
Visninger:
1.069
Top TRÆTTENDE!! Kender i det? Mennesker er totalt belastende, åndsvage...dem og deres ideer...."sit sit" hvorfor?!..."kom så her" -midt...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. jul 2016
Visninger:
496
Fra Campinghunden-Cujo Hej venner. Ja så er jeg igen-igen hernede "på landet", som mine forældre kalder det. Her er faktisk ret så hygg...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. jul 2016
Visninger:
177
Hjælp! Opdragelse af menneske Men jeg må simpelthen lige brokke mig, og håber måske i andre har prøvet noget lignende og kan hjælpe! Vi har ferie. ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. jul 2016
Visninger:
805
Hjælp til træning Hej allesammen, Nu har jeg boet her sammen med min "storebror" Gustav og moar i 3 år :) Jeg går ret meget op i ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. jul 2016
Visninger:
1.069
Præsentationsrunde. Hej allesammen. Ja, som de fleste nok kan regne ud, hedder jeg Cujo (min mor har fortalt at jeg er opkaldt efter en ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. jul 2016
Visninger:
1.552

Annonce