Forum kategorier

Selskabshunde

Selskabshunde

Medlemmer: 56
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Velkomst :-D Jeg ønsker alle hjertelig velkommen i gruppen, og håber vi kommer til at kunne dele rigtig mange ting sammen... Her ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. maj 2007
Visninger:
281
*Udstilling for tavletøse hunde* Jaah idag har jeg fundet en side, hvor en klub holder udstilling for tavleløse hunde.. hehe det er da ret smart,, så ka...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. maj 2007
Visninger:
331
Hvem udstiller og hvor? Har du stambog på din hund?? - hvis ja hvilke..? Vil høre om nogle går til udstilling og om hvor henen i går til uds...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. maj 2007
Visninger:
450
Går i på Dkk Skuer..?? er der nogle herinde fra som var med i nykøbing mors til vinter skue,, og er der nogle dder skal med til herning skue h...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. maj 2007
Visninger:
351
Er der nogle herinde,?! er der nogle som stadig er vågen eller??
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. maj 2007
Visninger:
489
dejligt her er så mange som er blevet medlem i denen gruppe,, det er rart at se folk gerne vil dele sin viden... hehe.. Håber alle for stor glæ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. maj 2007
Visninger:
256
hva syns i?? Hvilke billede syns i der skal være først i Plys profil..?? Kan ikke se hvilke der er bedst..så håber at få lidt hjæ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. maj 2007
Visninger:
845
Jeg så lige dette indlæg http://www.hundegalleri.dk/html/for_messagedetail.asp?Msg_ID=100821 Nogle gode råd til ejeren.. ejeren er også med i...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. maj 2007
Visninger:
504
omegen..? Hvor er i fra..?? - tænkte på hvor om hvis vi er nok fra holstebro området, om så nogle er friske på at mødes en dag...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. maj 2007
Visninger:
288
træning Går i til træning med jeres hunde??
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. maj 2007
Visninger:
261
hvad laver folk til hverdag?? Jaah overskriften siger sig selv... hehe Jeg læser til Bogholder på handelsskolen i holstebro :D
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. maj 2007
Visninger:
338
kan man det , løbetid :-S tænkte på som man kunne sætte en tæve som er i løbe tid sammen med en tæve der ikke er i løbetid, også få løbetiden til...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. maj 2007
Visninger:
282
Nogen fra Aalborg? Er her nogen fra Aalborg ???
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. maj 2007
Visninger:
534
Se lige dette link.. ihh håber sådan at vi får købt dette hus,, vi får svar hurtigst mulig fra banken selv om de havde ssagt vi kunne låne 1...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. maj 2007
Visninger:
561
Ører Er der nogen der ved noget om ørerne på langhåret chi's? Min lille Niños ører er stadig bukket nedad, de hænger... Ha...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. maj 2007
Visninger:
595
Renlighed Hej igen. Nu er det jo første gang, som skrevet tidligere, at jeg har en chi. Jeg vil høre om der er nogle der har nog...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. maj 2007
Visninger:
445
blandingshvalpe hej håber i kan hjælpe mig lidt jeg har hvalpe som er blandinger mellem langhåret chihuahua/papillon og pomeranian h...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. jun 2007
Visninger:
2.665
Mors lille moppeloppe Så har kæresten og jeg været ude at se baloo for anden gang, nu er han 3½ uge gammel.. har lagt nye billeder ind, så...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. jun 2007
Visninger:
484
hvad skal i i sommerferien..? vi skal bare arbejde.. også skal vi måske en ur i telt til vejen:D..
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. jun 2007
Visninger:
309
syns der er blevet stille herinde den sidste tid,, ?! hvad skyldes dette..? hvordan går det med jeres hunde..
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. jun 2007
Visninger:
396

Annonce