Forum kategorier

Bichon Havanaiser

Bichon Havanaiser

Medlemmer: 41
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Dansk Rally Champion Vil lige fortælle at Miki i søndags blev Dansk Rally Champion :D Er super stolt af min lille havaneser, hvis jeg ikk...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. dec 2012
Visninger:
723
avlsgodkendt? Hej alle :) Tror i at swiffer kan blive avlsgodkendt? Han mangler pigment på næsen og har en hjørnetand der ikke er f...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. jan 2011
Visninger:
3.480
galge? Hej længe siden. Jeg ville bare hører om nogen af jer bruger galge, jeg er ved at blive sindsyg på Cadence når jeg bør...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. jan 2011
Visninger:
726
Grenå resultater Jubii så fik Jabir´s Danés Pedro det sidste cert i grenå, så nu er han champ.
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. jul 2010
Visninger:
563
Grenå Hej alle sammen ville lige høre hvem der kommer til grenå, synes ikke vi bliver så mange i år
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. jul 2010
Visninger:
563
verdensudstillingen Hvem skal med? Kan se der er tilmeldt 124 havanesere :) Vi kommer og kigger men skal ikke udstille, istedet har jeg dr...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. jun 2010
Visninger:
828
Fredericia den 31. Hvem kommer til udstillingen imorgen? Jeg krydser fingre for at snevejret ikke bliver lige slemt som i går, så Penjo...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. jan 2010
Visninger:
638
Første Vaccination og undersøgelse ? Hej alle sammen ville hører hvordan jeres hund(e) blev beskrevet af dyrelægerne ved første vaccination og undersøgelse ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. dec 2009
Visninger:
1.078
Dækken? Hej allesammen Her til vinter, bruger i så dækken til jeres havanais? :-) Jeg kan ikke rigtig finde ud af om vi skal...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. okt 2009
Visninger:
798
Herning Hvor mange her fra gruppen kommer til udstilling i Herning den 7. og 8. november ? Jeg kan se, at der er tilmeldt 36...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. okt 2009
Visninger:
659
Kender I ? Heij alle sammen med skønne utotter x'D Vores lækre Soffi er liige kommet i løbetid, så vi søger en han :) Er der n...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. okt 2009
Visninger:
525
Hundehvalpe XD Heij så er det nu Soffi er I løbetid og skal ha en han at parre med XD Vi regner med at finde en god en i morgen XD <3...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. sep 2009
Visninger:
625
kemisk kasteration Er der nogen der har erfaring, med kemisk kasteration.?
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. sep 2009
Visninger:
548
Hjælp filter ? Hej nye er det påbegyndt efteråret.. Men osse sådan nogle små tingester kommer i den lange pels.. - Hvad gør i for at...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. sep 2009
Visninger:
462
ny lille havaneser så får jeg snart min lille pige.glæder mig rigtig meget. hun er oprettet herinde, men jeg har ikke skrevet meget endnu...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. sep 2009
Visninger:
711
ADVARSEL ! HUNDE PÅ FYN VIGTIGT !! LÆS NU ER DER KOMMET EN DØDELIG HUNDE SYGDOM I VOLDSMOSE !! SÅ HUSK : 1- HUNDE MÅ IKKE SNUSE TIL ANDRES HUNDE AFFØRING ! ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. sep 2009
Visninger:
455
Hillerød søndag den 16 Må jeg prale lidt? Penjo har fået sit første cert + et cacib på udstillingen. Han blev 2'den bedste han med reserve-...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. aug 2009
Visninger:
582
weeiii !! :D Nu har vi fundet han til Soffi XD Neeiij hvor bliver det spændende !! Så skal min lille hund ha små hvalpe ! Her på ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. aug 2009
Visninger:
478
Nye billeder Så er der endelig nye billeder af Arthur. Har fået nyt kamera så han måtte finde sig i at lege model for én dag, hihi :...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. aug 2009
Visninger:
528
KSS udstilling i Grenå Hvor mange af Jer kommer til Grenå? Vi kommer med alle 3 hunde, dog kun Chico og Cindy der skal udstilles.
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. jul 2009
Visninger:
1.046

Annonce