Forum kategorier

Samojede

Samojede

Medlemmer: 11
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
.. Hej alle sammen. Er i ikke søde at hjælpe min hund i hans udfordring;)? så kig forbi og smid en stemme:D.
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. aug 2007
Visninger:
482
problemer med appetitten Hejsa er der andre end mig som kæmper med at få en samojed til at spise? Vi har været igennem ormekur hvilket ikke ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. aug 2007
Visninger:
1.143
Pels-vedligeholdelse Hejsa nu er det første gang vi har hund som har SÅ meget pels som en samojed. Tidligere har vi haft labrador, hvid ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. aug 2007
Visninger:
1.076
I den rigtig retning Hejsa Jeg har tidligere haft nævnt at vi kæmpede med en undervægtig hund men efter undersøgelser hos dyrelægen som i...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. okt 2007
Visninger:
502
"vand" ud af min hunds øje? Der kommer somtider "vand" ud af min hunds øje. Hvad kan det være ? & hvad kan man gøre ved det :) ? ( jeg ved selv...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. okt 2007
Visninger:
1.437
HVALPE ! HeeeeJ Gruppe :o) Jeg skal snart lave hvalpe på min smukke bella donna Meeen hannen jeg har udvalgt er blevet solgt...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. jul 2008
Visninger:
710
Børste-kursus Hejsa Jeg kan altså ikke forstå at det skal være så svært at holde hans pels. Nogle som ved om der holdes børste-...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. jul 2008
Visninger:
595
Hvilken race er god med en samojede?! HeeeeJ Venner :o) Ville høre jeres bedste bud eller om der nogen der ligefrem ved hvilken race der god med en samoje...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. nov 2008
Visninger:
806

Annonce