Forum kategorier

Indlæser...
Sortering
Dinky har lige spist en halv sæk hvalpefoder....Ingen mad til hende idag.... Jeg kunne ikke forstå hun ikke ville have en go...
Generel diskussion
Oprettet:
25. maj 2005
Visninger:
311
spiser ikke! Vores buller er ikke særlig madglad. Det er faktisk ikke så tit hun overhovedet gider spise det mad vi giver hende, nu ...
Generel diskussion
Oprettet:
11. aug 2005
Visninger:
760
Foder Kære brugere.. Jeg har en 8 mdr gammel hvalp nu, lige siden vi fik ham har vi fodret ham med Olivers Petfood (hvalp...
Generel diskussion
Oprettet:
9. nov 2005
Visninger:
357
Tilskud til "kvalitets"foder??? Jeg vil gerne høre alle jer glade hundeejere, der kun vil det bedste for jeres små/store vuffer, hvilke holdninger/erfa...
Generel diskussion
Oprettet:
16. nov 2005
Visninger:
812
Foder/godbider, hvilket? Hej! Nu hvor vores hvalp snart kommer hjem, så vil jeg meget gerne have at min hund for noget rigtig godt foder samt...
Generel diskussion
Oprettet:
24. nov 2005
Visninger:
2.851
Ang. foderstand på GD Hejsa... Jeg har en dejlig GD, som er ca. 10 mdr gammel. Da han var omkring 4 mdr gammel var han indlagt med en parvo...
Generel diskussion
Oprettet:
23. jan 2006
Visninger:
1.138
Foder Er egentlig bare lidt nysgerrig, kunne godt tænke mig at vide hvad i fodre (fodremærke) jeres amstaff med..? Undre m...
Generel diskussion
Oprettet:
30. jan 2006
Visninger:
446
Hvalpefoder Min dværggravhund på 13 uger gider ikke sit mad... Den får Eukanuba hvalpefoder til små racer, det samme som den fik h...
Generel diskussion
Oprettet:
12. mar 2006
Visninger:
373
Er det ansvarligt... Hva siger i - er det ok at købe en hundehvalp hjem - af stor race - og lade den vokse op på billigt hundefoder ?! ?! ...
Generel diskussion
Oprettet:
17. mar 2006
Visninger:
638
Når folk tager fejl af fodring af hund Hey til jer alle herinde. For længe siden skrev jeg herinde ang jeg vil vide mere om at skaffe hund fra polen. der k...
Generel diskussion
Oprettet:
29. mar 2006
Visninger:
410
Chihuahua, 6 mdr., og 1 kg ! Hej alle ! Jeg plejer at få de bedste råd herinde, så jeg prøver lige endnu en gang at henvende mig til alle Chi-eje...
Generel diskussion
Oprettet:
6. jun 2006
Visninger:
779
Mælk eller A38???? Er der nogen der ved hvad der er bedst at bløde hvalpefoder op i?? i håb om at theis spiser lidt mere end nu
Generel diskussion
Oprettet:
21. jun 2006
Visninger:
242
Lidt foderhjælp til klovnen her Åh hej... Jeg købte en fin fin 15 kg sæk Henne Pet Food. Ganske udemærket, men desværre fik jeg ikke lige luret at den...
Generel diskussion
Oprettet:
28. jul 2006
Visninger:
1.052
Let diarré/blæverbæ Ja Louie han har her de sidste dage lagt nogle rigtig slemme halvtynde nogen- så'n at det ikk længere er pølser. Han ...
Generel diskussion
Oprettet:
28. jul 2006
Visninger:
674
hvalpefoder ? hey tænkte lige på noget hvor lang tid, skal en hvalp have hvalpefoder? før den kan gå over til normal foder. og er de...
Generel diskussion
Oprettet:
10. sep 2006
Visninger:
275
Hvalpefoder??? Hvilket foder er godt til hvalpe?? Hvad kan i anbefale?? Skal bruge noget til en labrador hvalp! Hvor længe skal...
Generel diskussion
Oprettet:
16. sep 2006
Visninger:
246
Fodring af drægtige tæver Kom i dag til at snakke med en af mine bekendte om fodring af drægtige tæver. Han mente at det var ok at fodre med voks...
Generel diskussion
Oprettet:
3. okt 2006
Visninger:
999
Foder Hej er der andre der har oplevet at deres hvalp vågner tidligt i weekenden altså kl 06 30 og dens tarme nærmest skriger...
Generel diskussion
Oprettet:
17. okt 2006
Visninger:
427
Hvornår stoppede i med hvalpefoder Så bliver min "lille" host host Chucky 11 måneder her den første, og vi går og overvejer lidt om vi skal stoppe med hva...
Generel diskussion
Oprettet:
27. okt 2006
Visninger:
751
Foder Har ca. 12kg regal pet food stående som kan afhentes for mindre beløb det står i en foder spand og kan holde sig 10mrd ...
Generel diskussion
Oprettet:
29. nov 2006
Visninger:
340

Annonce