Forum kategorier

Hjørringområdet

Hjørringområdet

Medlemmer: 79
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
en lille reklame Ja ja, nu hopper jeg med på bølgen ;o) Jeg har lavet et nyt album og lagt to søde videoer ud. Bare et lille hint, h...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. aug 2008
Visninger:
420
Har i set Simba??? Her er et liink om en dansk/svensk gårdhund Simba der er fosvundet i går i Horne(Hirtshals), håber for Line som ejer Si...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. aug 2008
Visninger:
327
Leg med Zippo... ...er der nogen der kan i dag?
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. aug 2008
Visninger:
377
Kig forbi min nye annonce. Der er en lille hund der søger nyt hjem.
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. aug 2008
Visninger:
347
Bjergene Godmorgen.. Nogle der er friske på en tur i bjergene enten i aften eller søndag?? Passer min brors franske buller, så...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. aug 2008
Visninger:
511
Modsvar til Malene.... ...er det bare mig, der synes at denne her sang er skiiiide god...haha...han synger sgu godt.... :o) Jeg har først h...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. aug 2008
Visninger:
599
Pro-Nature ...ja...man bliver tit "smittet" herinde...hehe... ;o) Men en person herinde fra...(...må man skrive navne..??)...fo...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. aug 2008
Visninger:
819
Vrå Jeg ved godt det overhovedet ikke har noget med hunde og gøre, men håber ikke det gør noget. Der skulle vel ikke være...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. aug 2008
Visninger:
491
"Barnepige" ...ja...det ligner ikke mig, at spørge andre, om de kunne tænke sig, at passe min lille Gustav...men et eller andet ste...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. aug 2008
Visninger:
1.164
Sofus i vi med hund.. Sofus er kommet ind på hjemmesiden, hvor man kan stemme om månedens hund , gå meget gerne ind og giv en stemme, stem se...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. aug 2008
Visninger:
384
DK sødeste et link til billeder Her er et link med billeder fra igår i Aalborg. http://gallery.me.com/little_feet#100075
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. aug 2008
Visninger:
353
Jubii.... Felix blev en af de ti hunde der gik videre fra ålborg i går, så fra mandag kan man stemme på ham. Så hvis i skulle hav...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. aug 2008
Visninger:
418
DK sødeste hund i Aalborg Kig i mit fotoalbum, og gi gerne en kommentar.
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. aug 2008
Visninger:
301
Hjørring Bjerge imorgen den 9/8 Er der nogle der er friske på at mødes imorgen så hundene ka få leget lidt.
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. aug 2008
Visninger:
378
ny gruppe 9800 nogen der vil være med i den her gruppe:) Muskelhunde/ muskleblanding Hjørring kommune
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. aug 2008
Visninger:
429
hvorfor hvorfor er der ingen der vil være med i min gruppe:( er det fordi det er en dårlig ide?
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. aug 2008
Visninger:
393
Nyt fotoalbum - kig forbi Ja kig forbi Eddie, Jackie og Macho, og skriv gerne en lille kommetar i fotoalbummet.
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. aug 2008
Visninger:
335
Tosa Foto Hjørring Har i set der er planlagt en ny tur til Hjørring? Der er stadig få ledige tider:o)
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. aug 2008
Visninger:
384
hjælp.. bono er blevet udfordert.. min kære bono er blevet udforderet. håber i vil hjælpe ham..
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. aug 2008
Visninger:
474
Bjergene elle Kjærsgård strand.....? Er der nogen der vil lege med Zippo i dag?
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. aug 2008
Visninger:
326

Annonce