Forum kategorier

Nordjyllands hvalpe 2007

Nordjyllands hvalpe 2007

Medlemmer: 18
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Velkommen - præsentation Velkommen til gruppen Jeg hedder Iben og venter på min lille finske lapphund, Zola, bliver gammel nok til at komme hje...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. jun 2007
Visninger:
716
Hvalpetræning Hejsa! Er der nogen som ved, hvor der er hundetræning for hvalpe tæt på Aalborg centrum? Og hvad prisen cirka li...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. jul 2007
Visninger:
2.251
Hvalpedyst ;) Nogen som har lyst at lege 'udfordring' med Cleo?
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. jul 2007
Visninger:
292
Videoklip af Zola Så er han kommet hjem.. og der er taget en masse billeder og videoklip af ham. Har lagt 2 ud på hg. Er han ikke stor? K...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. jul 2007
Visninger:
336
Er der nogen der har lyst til at mødes Zola vil rigtig gerne ud og lege med nogle andre hvalpe/ ung hunde.. Er der nogle der er friske på et lille hvalpe træf...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. aug 2007
Visninger:
387
Bamse humpning Hejsa.. Min lille Cleo er begyndt at 'humpe' en stor bamse rigtig meget. Og de sidste par dage har hun ikke spist re...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. okt 2007
Visninger:
924
DKK-hvalpemotivations afslutningsprøve På onsdag afslutter vi hvalpemotivation. Det bliver gjort med en prøve. Men hvad er nu det for noget? Hvordan kommer de...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. nov 2007
Visninger:
523
Ny video Ja jeg har helt selv lavet min første video, der består af billeder fra Zolas liv... synes selv det er blevet rigtig go...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. dec 2007
Visninger:
328
Søges.. Er der nogen i denne gruppe, der går til agility i DcH-Aalborg? Eller som overvejer at begynde på det?
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. mar 2008
Visninger:
558

Annonce