Forum kategorier

Hunde uden tavle :)

Hunde uden tavle :)

Medlemmer: 51
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Ny buller i familien ;-D http://www.hundegalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=29607
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. okt 2010
Visninger:
527
Næse/gane. Efter at Gucci har fået sin næse/gane operation for en god uge siden skal hun i dag have fjernet tråde. Jeg er meget sp...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. okt 2010
Visninger:
639
hej så har vi lagt nye billeder ind på Bellas profil. og vi har også lavet et nyt album
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. maj 2009
Visninger:
429
Sapphire og Simon vil takke tak fordi i har inviterede Sapphire ind i gruppen hun elsker og være i flokke heh håber i alle kan li hende har kigget ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. feb 2009
Visninger:
526
Bella Hvis i har lyst kan i se nye billeder af vores nye buller basse på 7 uger
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. okt 2008
Visninger:
881
Hvis en hund kunne tale.... Når du: 1. Skyder skylden på mig når du prutter… ikke sjovt… slet ikke sjovt! 2. Skælder mig ud når jeg gø’r.. JE...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. okt 2008
Visninger:
597
nye billeder Så er der nyt fotoalbum med bella og hendes søskende
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. okt 2008
Visninger:
441
Bella Hvis i har lyst så kan i se nye billeder af bella og hendes søskende..
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. sep 2008
Visninger:
922
Søskende til Fransk Buller søges!!!!!! Hvalpene er fra dec. 2007 Købt og hentet i Højby ved Holbæk. Jeg har navne på opdrætter, men tror ikke det må offe...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. aug 2008
Visninger:
851
Tjek lige mig................ Såer der kommet et par nye pic på min profil... Ikke mange men lidt.... Stort wuf fra diablo og go weekend fra farm...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. aug 2008
Visninger:
435
Søskende søges!!! Hej Jeg leder efter søskende til Bruce. Både kuldet før ham og samme kuld som ham. De blev født af Chilli fra Ålborg....
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. jun 2008
Visninger:
468
Træf i Tølløse skov?? Hej Er der nogen som har lyst til at mødes i Tølløse skov på søndag (1/6)?
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. maj 2008
Visninger:
547
er der ikk nogle der lige kigger her.. hej ville hører om du ikk ville kigge ind her og give din meninge på min udforringer??? http://www.hundegalleri.dk/htm...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. maj 2008
Visninger:
539
Nye billeder Så er der kommet nye billeder af Bruce.. Kig endenlig fordi og se dem :-)
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. mar 2008
Visninger:
324
Kastereres eller ej??? Hej Jeg kunne godt tænke mig at høre nogle erfaringer fra nogen af jer. Vi har en rigtig han-hund kan man godt sige så...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. mar 2008
Visninger:
410
Legekammerater søges.. Hej Jeg ville høre om der er nogen i Holbæk-Nykøbing Sjælland området som har en buller-basse der vil lege med min bul...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. feb 2008
Visninger:
455
til alle bulldogs hej alle bulldogs ejere nu har jeg lavet en gruppe som går ud på af vi samles og går en masse ture og laver en masse t...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. feb 2008
Visninger:
529
Lopper :-( Vi døjer sådan med lopper syndes jeg, og føler vi har prøvet alt..:( Vi har selvfølgelig givet ham den der skal give...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. feb 2008
Visninger:
1.004
KIG LIG HER hej kig lige her... har lige langt nogle annocer ind og håber i vil kigge på dem.. mange af tingene er aldrig bruget.....
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. feb 2008
Visninger:
650
Buller træf..:) Ville bare hører om der måske var nogen der ville være med til at mødes i Sjørup hundeskov en weekend? Det er et rigtig...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. feb 2008
Visninger:
587

Annonce