Forum kategorier

Kolding, Vejle, Fredericia m.m.

Kolding, Vejle, Fredericia m.m.

Medlemmer: 104
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Velkommen Hejsa alle sammen ( PT 6 medlemmer :0) ), Jeg synes sådan at der manglede en gruppe for os i Kolding, og så de nærli...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. aug 2007
Visninger:
510
Frisk pust! (link fjernet) Det var da skønt at læse om andre hunde end muskelhundene.. :)
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. aug 2007
Visninger:
438
DK´s sødeste hund i Koding Hejsa, var der nogle af jer herinde som var afsted til konkurrencen i dag i legeparken i Kolding ? Vi blev desværr...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. aug 2007
Visninger:
436
Slagter? Hejsa, som nogle måske ved bliver Jazzy barf´et. Desværre er der ikke nogen barf butik her i nærheden, den tætteste ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. aug 2007
Visninger:
621
Mødes Nogen der er klar på snart at mødes med vores dejlige vuffere?? Nogen der har en ide til hvor, gerne et sted de kan ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. aug 2007
Visninger:
834
Præsentation : Nu er vi kommet op på 30 medlemmer og gruppen vokser stadig dag for dag, så jeg synes måske at en lille præsentation va...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. aug 2007
Visninger:
727
Træf i Kolding!! Hej alle Vi snakker om at lave et lille træf i morgen lørdag den 18. august i Kolding! Folk må meget gerne komme med...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. aug 2007
Visninger:
703
Ballade... Uha, jeg håber godt nok ikke at der bliver ballade i morgen... Hvor er det også bare herligt at de skal gå i Kolding, a...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. aug 2007
Visninger:
544
Lege i aften? Nogen herinde fra som vil lege lidt med Ben idag i Vejle??
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. aug 2007
Visninger:
432
Barf Blot fordi at jeg er nysgerrig så vil jeg da lige spørge om hvor mange udover mig selv der barf´er ?
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. aug 2007
Visninger:
541
Hundeskoven Fredericia mandag??? Hej Maria og jeg selv og selvfølgelig vores hunde tager i hundeskoven på mandag d. 27 aug. Nogen som vil med? ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. aug 2007
Visninger:
791
Nogen der kan lege??? evt. søndag i Fredericia Hundeskov??? hen på eftermiddagen kunne være et bud?? nogen der er friske...???
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. aug 2007
Visninger:
911
søndag? skal vi lege i hundeskoven i Fredericia på søndag? nogen som er klar?
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. sep 2007
Visninger:
385
Vejle... Nu syns jeg snart det er på tide at holde noget i vejle.... Hvem er friske på en tur i hundeskoven på Urhøj i vejle eng...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. sep 2007
Visninger:
647
Link til min nye gruppe http://www.hundegalleri.dk/html/grp_vis.asp?GroupID=911
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. sep 2007
Visninger:
506
Skue i Billund Er der nogen herfra der skal til skuet i Billund? Vi kommer, muligvis med Mingus som tilskuer noget af tiden. Desværre...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. sep 2007
Visninger:
906
lille legekammerat? vi har en lille griffon på 13 uger og han ku godt bruge en lille legekammerat, nogen der bor i fredericia?
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. okt 2007
Visninger:
1.083
Søndermarksskoven i Vejle Hejsa Lige et lille tip til dem som både har børn og hunde. I søndermarksskoven i Vejle (der er skiltet fra sønderma...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. okt 2007
Visninger:
2.030
Legedag i hundeskov *Fredericia* Hej er der ikke nogen der er friske på at mødes i fredericia tirsdag eller torsdag i næste uge? Det er jo efterårsfe...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. okt 2007
Visninger:
446
Nogen der kan hjælpe? Heej. Da jeg skal til kolding på tirsdag vil jeg spørge op i kender en butik i kolding, hvor man kan købe en grime t...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. okt 2007
Visninger:
636

Annonce