Forum kategorier

Coton de tulear

Coton de tulear

Medlemmer: 31
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Mødes til sommer? I sin tid måtte vi melde fra til træf pga. Futtes ben. Futte er nu ikke i blandt os længere, men basil vil gerne mødes ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. mar 2013
Visninger:
421
Avls godkendes?? Hej.. Jeg ville høre fra jer som er kloge omkrige mit spørgsmål.. Hvad skal der til for at en coton han kan blive avls ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. aug 2011
Visninger:
1.171
Sår på forbenet Min slikker meget i et sår han har på højre forben, og det er som at såret ikke kan hele ordentlig, og der ser ikke ud ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. jun 2011
Visninger:
549
Hvor gammel?? Hej.. Jeg har en coton pige på 15 mdr. Meningen er at jeg skal have hvalpe på hende på et tidspunkt.. Men hvor gammel v...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. maj 2011
Visninger:
1.417
Hold øje Efter de stakkels små stjålne hvalpe.. Sikke frygteligt det er for både både hundemor, og menneskemor /far .. Håber de ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. apr 2010
Visninger:
614
spørgsmål ang. stævner?? Hej alle coton ejere ;-) Har lige et par spørgsmål jeg håber i kan hjælpe mig med.. 1) hvad er kravne hvis man gerne ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. jan 2009
Visninger:
925
Hvalpesalg Det bliver hårdt den dag de rejser, men vi er jo nok nødt til det :-) http://www.hundegalleri.dk/html/mar_vis.asp...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. dec 2008
Visninger:
820
Så blev der født Igår kl ca 17 kom en han og en hun. Alt gik bare rigtig godt, og efter bogen. Bounty passer meget godt på dem, og er me...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. nov 2008
Visninger:
1.249
løbeøjne Hejsa Alle!! Nu har jeg endeligt fået min lille tæve, helt vidunderlig MEN hendes øjne bliver ved med at løbe, hvil...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. okt 2008
Visninger:
7.992
Så er der hvalpe.. Så fødte Cookie.. Hun vækkede mig natten til torsdag og så gik det stærkt.. På tre kvarter fødte hun 2 velskabte og sun...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. okt 2008
Visninger:
465
Tegn på graviditet Jer der har fået hvalpe på jeres coton, er der nogle særlige kendetegn i har lagt mærke til som kan bestemme om gravide...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. okt 2008
Visninger:
806
Hvalpe Jaa, så blev Bounty parret med tintin, så ca 12. november venter vi hvalpe.. Det glæder vi os rigtig meget til, og ved ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. sep 2008
Visninger:
498
NY GRUPPE OPRETTET PÅ FACEBOOK Har netop oprettet en gruppe på facebook for ejere af coton de tulaer hunde. Så kan vi holde forbindelsen til hinanden ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. aug 2008
Visninger:
1.296
køb af tæve Hej Alle!! - Malte bliver 2 år her til Maj, og til Sept. får jeg e lille tæve, mit spørgsmål er : er hannen fuldstændi...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. apr 2008
Visninger:
1.182
Legedag lørdag d. 29 marts 2008 Så er der billeder fra lørdagens legedag: http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=20264 Tak for hygge...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. mar 2008
Visninger:
667
hold i nakken Hej allesammen!! Malte, har nu for 2 gang haft "hold i nakken" det er utrolig smertefuldt for ham og det kræver bå...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. mar 2008
Visninger:
808
Løbetid Jaa, så kom Bounty i løbetid, er nu på 4.dagen.. Så tintin skal snart på hende, og af hvalpene skal vi selv beholde en ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. feb 2008
Visninger:
629
Julehygge... Legedag i december? Nævner lige nogle datoer, kig i kalenderen om i kan en af de dage... Et af gruppens medlemmer ko...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. okt 2007
Visninger:
622
Ny legedag? Er der nogen der har lyst til en ny legedag engang inden længe? Vi var desværre ikke med sidst, men vil rigtig gerne ud...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. okt 2007
Visninger:
380
Lørdag d. 29 september i Ørnhøj Mange tak for idag. Her er lige tre video klip i kan se hvis i har lyst: http://www.hundegalleri.dk/html/vid_vis.asp...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. sep 2007
Visninger:
608

Annonce