Forum kategorier

Sheltiegroup

Sheltiegroup

Medlemmer: 85
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
træf Hej alle. Vil høre om der er nogle i Nordsjælland der kunne tænke sig at mødes til sheltie træf/leg. Jeg har en sød og ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. feb 2014
Visninger:
1.053
Løs knæskal Hejsa! Er der nogen der har oplevelser/erfaringer, med en Sheltie der har fået løs knæskal? Fritz viser desværre symp...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. apr 2013
Visninger:
1.336
Parring!! Hej alle! Jeg vil gerne have parret min shetlands sheepdog, men jeg ved ikke hvor jeg skal finde hanhunde, som er me...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. jun 2012
Visninger:
811
Hyrdecamp anyone? Team Egemosen afholder hyrdecamp i jægerspris i uge 30/31, hvis nogen kunne være interesseret: http://www.facebook.c...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. jun 2012
Visninger:
503
Kennel Rambyes Heej ;) Er der nogen der har købt hund hos kennel Rambyes? (: - min bedstemor ejer den kennel, så jeg tænkte at det...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. jun 2012
Visninger:
813
HJÆLP!!! foder Hej Sheltiefolk Jeg er kommet ud for at det min tricolor er begyndt at få rødligt/brunligt skær i pelsen. Jeg har hørt...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. maj 2012
Visninger:
1.135
Hvordan gør man? :) Hej. Jeg har sheltie, og vil gerne have hvalpe på hende, før det bliver forsent! Og jeg ved ikke hvordan jeg skal find...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. apr 2012
Visninger:
1.352
Sygdomme Hej. Hvilke sygdomme skal man sørge for hvalpen(og forældrene selvfølgelig) er tjekket for inden man køber den ? :)
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. apr 2012
Visninger:
1.128
bad Hej Jeg plejer at sende Villy til hunde frisør når han skal vaskes, men denne gang har jeg tænkt mig at prøve selv. Er ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. mar 2012
Visninger:
1.118
HD og AD Så har min kære Linda været til dyrelægen i dag for at få røngten fotograferet sine albuer og hofter. Jeg har det bed...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. mar 2012
Visninger:
1.544
Foder - han er blevet træt af det! Øv øv øv!!! Fritz har fået Arion foder hele hans liv (9 mdr.) men nu vil han ikke spise det. Trods alle råd fra hubdetr...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. mar 2012
Visninger:
961
Foder Hej Jeg syntes det er rigtig svært at finde ud af hvilken foder der er godt, der er så meget og i mange forskællige pri...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. feb 2012
Visninger:
784
Hvalpeklip Hej Er der nogle har inde der har prøvet at få deres sheltie klippet? Jeg har ret svært ved at få holdt vores shelties...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. feb 2012
Visninger:
2.038
Aktivering :) Lige et godt råd :) Shila har haft en aktiveringsbold, altså sådan en man putter foderet i, så de skal tænke over hvor...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. feb 2012
Visninger:
635
Sele / Halsbånd Hejsa :) Fritz er jo nu snart 8 måneder, og har derfor også en del pels nu. Så da han var yngre, og jeg synes det tog ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. jan 2012
Visninger:
1.460
Tænder Hejsa. Nu er Fritz 6 måneder, og hans hjørnetænder er ikke faldet ud. De blivende er kommet op. Mælketænderne har dog s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. dec 2011
Visninger:
613
DSSK Køge 20 november Så er der kommet lidt reklame om sheltieudstillingen i Køge i lørdagsavisen: http://koege.lokalavisen.dk/shetland-sheep...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. nov 2011
Visninger:
1.104
Hvor meget fælder en Sheltie? Hej :) Hvor meget fælder en Sheltie ca.? Altså er det sådan så der skal støvsuges hver dag, for at der ikke ligger hår...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. nov 2011
Visninger:
5.573
Trækker :( Min sheltie på 10 måneder trækker utrolig meget når vi går tur. Det er ret anstrengende og det ødelægger lidt turen :( ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. nov 2011
Visninger:
1.158
DKK-Udstilling i Herning 5 og 6. november Er der mon nogle, der kommer til Herning om nogle uger??
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. okt 2011
Visninger:
695

Annonce