Forum kategorier

Mad i huset

Mad i huset

Medlemmer: 61
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Har brug for din hjælp Hej. Er med i en konkurrence om første pladsen vil du være sød at gå forbi mit billede og trykke like så vil jeg være d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. sep 2011
Visninger:
330
Kartofflesalat!!! Søges opskrift Jeg søger en opskrift på kartoffelsalat. Den ska være rigtigt god, da det er til min fødselsdag :)
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. jun 2011
Visninger:
755
Brune Kartofler ER der nogen der har en idiot sikker opskrift på brune kartofler?
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. dec 2010
Visninger:
1.022
hjælp, vegetar retter mangledes ja, jeg mangler vegatar retter!! gerne med æg og mælke produkter ingen kød el fisk
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. jun 2010
Visninger:
748
Nogen der ved... (aalborg) Nogen der ved hvor man kan købe riseddike i aalborg eller omegn???
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. maj 2010
Visninger:
522
hygge guf i en liiidt sundere udgave? er der nogen der har ideer til hvad aftenhyggen skal stå på? det må gerne være noget som ikke er i den heeelt usunde...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. feb 2010
Visninger:
530
Blommer?? Ved ikke om jeg må sætte den ind her i gruppen?? Men, jeg ville høre om der er nogen som har nogle gode råd til hva...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. aug 2009
Visninger:
573
smoothier hvordan laver du din ynglings smoothie??
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. maj 2009
Visninger:
454
Hurtig mad m. oksefar? sidder og skal tænke på hva vi skal have til aften, vi har oksefars i fryseren.. men hva skal jeg lige lave det til, vi...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. mar 2009
Visninger:
871
Sjov opskrift MajaMad :p Du skal bruge: 1pakke kold båndpasta 1 pakke bacon i tern ½ L. Creme Fraiche 1 gorgonzola (ca. 200g) ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. okt 2008
Visninger:
598
søger opskrifter med bananer Jeg har fået enormt med bananer - som skal bruges hurtigt! Så kom med nogle opskrifter til hva jeg kan bruge dem til...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. okt 2008
Visninger:
630
thairejer / kinarejer Er der nogen der har en opskrift en forret med kinarejer jeg havde ellers planlagt noget med chilli og hvidløg, men s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. okt 2008
Visninger:
635
gryderet hej hvad ville i komme i en gryderet??? bare lige for og få nogen ideer til hvad jeg skal komme i til aften
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. sep 2008
Visninger:
520
Gulerodsboller ;o) 5 dl vand 100 g gær 100 g sukker 5 g salt 2 æg 200 g revne gulerødder 200 g solsikker 2 dl olie 1200 g mel B...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. sep 2008
Visninger:
342
Flash’ Lyn Guf (m. makroner) Prøvede lige de her - og synes i skulle have glæde af den super nemme opskrift og de er meget lækre;O) ville muligvis ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. sep 2008
Visninger:
623
Og så til det sædvanlige! Hvad skal man dog lave til aftensmad i aften..? Det ville være dejligt hvis det ikke bliver det sædvanlige, typiske ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. sep 2008
Visninger:
830
Paprikakylling - nyt eksperiment Ja, nu vil jeg ned og eksperimentere lidt med kylllefilletterne igen :oP Sidste eksperiment gik fantastisk, og blev væ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. aug 2008
Visninger:
364
Muffins nu er jeg jo lige blevet medlem,så syntes jeg i skal prøve disse muffins. 125 gr. smør 200 gr. sukker 2 æg 130 gr...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. aug 2008
Visninger:
522
hva kan jeg bage da vi ska til fårupsommerland og holde nicks 5 års fødselsdag der ska jeg jo bage til regne jeg med at bage 4 forskelli...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. jul 2008
Visninger:
538
Gulerodskage med pomerans og ostecreme Her er et link til gruppen "Bagetosserne" på en gulerodskage, som folk rundt mig beder mig bage næsten hele tiden. Den ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. apr 2008
Visninger:
1.696

Annonce