Forum kategorier

Australian Shepherd gruppe

Australian Shepherd gruppe

Medlemmer: 57
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Facebook Er da slet ik en gruppe derinde for os aussi mennesker?
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. jan 2013
Visninger:
517
Album Se lige mit album af mine to smukke aussie piger som havde fotograf på besøg igår, må meget gerne skrive hvad i syntes....
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. aug 2012
Visninger:
956
Træning af Aussie Hej Aussie / hyrdehundefolk! Jeg vil høre, hvordan i træner jeres hunde? Jeg har en skøn Australsk hyrdehund ved ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. jul 2012
Visninger:
3.777
løbetid Jeg tror Gaia har planer om at udfase løbetidspjattet. Hun har for hver løbetid lagt en ekstra måned til intervallet im...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. jun 2012
Visninger:
730
Video af Zion's sidste nye trick Hej allesammen :-) Vil da også lige dele min aussie's sidste nye læring herinde http://hundegalleri.dk/vid_vis.aspx...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. mar 2012
Visninger:
652
Aussie omkring Christiansfeld Hej Gruppe :-) Jeg har ikke selv en Aussie, men er smask forelsket i racen. Desværre har jeg kun én gang oplevet den i...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. feb 2012
Visninger:
543
aussie temperament Jeg kunne godt tænk mig at høre nogle af de erfarende indenfor aussies om forskellen i temperamentet på udstillingslinj...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. jan 2012
Visninger:
1.715
Ingen aussier i konkurrencelydighed?? Jeg overvejer stadig om Aussien skal være min næste hund (eller om det skal være border eller grå schæfer). Jeg vil ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. nov 2011
Visninger:
911
1 plads. I dag tog Morgan og jeg en 1. plads i hvalpekonkurrencen ved DCH ;) .. Er stolt af den bette skid :)
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. nov 2011
Visninger:
1.156
Udstillingslinjer Vs. Brugslinjer Hej aussie-folk! Som måske en dag kommende ejer af en aussie er jeg igang med at lure lidt rundt på forskellige kenn...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. maj 2011
Visninger:
1.096
Aussie træf Hej er der nogen steder der er Aussie træf i nordsjællands området? Og er der nogen der skal ud i næste weekend hos k...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. maj 2011
Visninger:
1.199
Byd min lille hund velkommen. Hej alle Aussie folk.! Så fik jeg endelig oprette Smokey herinde, i må meget gerne byde hende velkommen! :D http:/ww...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. maj 2011
Visninger:
791
Omplacering ung tæve Hej Aussie-fans Jeg smider lige dette link i gruppen, hvis i kender nogen der står og søger en tæve på 1 år. Det ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. apr 2011
Visninger:
1.393
Dårlig ånde og opdragelse Hej igen folkens. Jeg er fornyligt blevet Aussie ejer af en skøn tæve på 10 måneder! Og jeg er ikke blevet skuffet en...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. apr 2011
Visninger:
2.166
Lang tunge Hej alle sammen. Det her lyder måske lige mærkeligt, men har Aussie hunde generelt en længere tunge end andre hunde? V...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. apr 2011
Visninger:
2.036
Aussiernes nytårsfest Så nærmer julen og ikke mindst nytåret sig. Som hundeejer er det jo ind i mellem med blandede følelser man ser frem ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. dec 2010
Visninger:
576
Britt og Kurtis Hejsa. Ja, jeg ville så nødigt gøre det, men bliver nødt til lige at spørge jer herinde. Er der nogle af jer der sn...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. okt 2010
Visninger:
641
Hyrdning.. Bliver lige nødt til at blære mig med at Pippi og Travis nu er en hyrdetitel rigere. De bestod i fredags hver især ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. sep 2010
Visninger:
757
Aussiens temperament/mentalitet Jeg kunne godt tænke mig en hyrdehund i fremtiden, jeg vil rigtig gerne løbe agility på et højere plan end hygge hold. ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. aug 2010
Visninger:
832
På ferie med hundene Hundene og jeg har været på vandretur i Sverige. Super fedt at opleve hundene lidt udenfor de vandte rammer, og hold op...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. aug 2010
Visninger:
1.299

Annonce