Forum kategorier

Myndegruppen

Myndegruppen

Medlemmer: 76
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Præsentation Jeg synes det er på tide vi myndefolk lærer hinanden at kende :-D Jeg havde en whippet, da jeg var barn, og hun ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. aug 2007
Visninger:
586
Spørgsmål om træning Jeg vil gerne gå til hvalpemotivation med Laps, men ved dkk er der lang ventetid på at komme på en hold, så derfor tænk...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. aug 2007
Visninger:
728
Hundens dag Næste søndag d. 2.sep skal jeg i tivoli i kbh med Thea da hun skal være racerepræsentant for whippet. Det kunne være r...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. aug 2007
Visninger:
393
Halsbånd og dækkener til whippet? Er der nogen af jer der ved hvor jeg kan købe gode, halsbånd og vinterdækken til min whippet? Jeg synes faktisk at d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. aug 2007
Visninger:
6.531
"hundedag" i karolinelund (tivoli i Aa Nu hvor det er er gratis entre i Karolinelund, ville det så ikke være både sjovt og hyggeligt, hvis vi laver en "hunde...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. aug 2007
Visninger:
622
whippet good Tøj, krus mv med whippet på. (link fjernet) Tror det er noget reklame for et band el lign... men sødt da :o)
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. aug 2007
Visninger:
460
Langhåret whippet DEt undrer mig, at den langhårede whippet variant ikke findes her i landet - de er ellers smadder pæne. http://www.t...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. sep 2007
Visninger:
3.792
Whippet-træf v/ København Vi er nogle stykker der mødes med vores whippets lørdag d. 29. sept. 2007 kl. 10, så de kan hilse på hinanden og lege. ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. sep 2007
Visninger:
870
Alene hjemme Hej! Og tak for initiativet til at lave en myndegruppe! Vores whippet på 4½ måned er alene hjemme ca. 8 timer o...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. sep 2007
Visninger:
715
Mynde-gåtur i Bernstorffsparken v/Kbh. Til dem der måtte være interesseret, går vi tur i Bernstorffsparken søndag d. 21. okt. 2007, vi mødes ca. kl. 15. Mød ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. okt 2007
Visninger:
621
Myndestemmerunde? Hvad siger I til at vi laver en myndestemmerunde? Det er en selvfølge at vi alle stemmer fair :-)
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. okt 2007
Visninger:
256
Storken har været på besøg I går kom storken jo forbi Klan Lhaghana Der er nye billeder af alle hvalpe her :(link fjernet)
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. okt 2007
Visninger:
1.013
Medfødt hjertefejl Jeg har netop fået den triste meddelelse at vores italienske mynde Charlie har en medfødt hjertefejl. Ih, hvor det ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. okt 2007
Visninger:
1.323
Spørgsmål om irske ulvehunde Jeg opdagede lige ved et tilfælde, at de irske ulvehunde ikke er med i myndeklubben. Er der nogen af jer der ved hvo...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. okt 2007
Visninger:
556
Whippetløb i dk? Ja vi har siddet og snakket om at det kunne da være sjovt at se et whippet løb, og måske deltage i et en dag. Men er...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. okt 2007
Visninger:
441
Spørgsmål ang whippet. Hejsa Mynde-folk. Tusinde tak fordi jeg må være med i mynde gruppen, selvom jeg endnu ikke selv har en af slagsen :...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. okt 2007
Visninger:
5.510
Skal vi rotte os sammen? Jeg indrømmer at jeg er barnlig og plat nu, men jeg er død træt af at mynderne altid skal "sables". Vi ( min mor o...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. nov 2007
Visninger:
656
Mynde-gåtur søndag d. 11/11-07 kl.11 Hej. Som vi har gjort det før, mødes vi med vores mynder i Bernstorffsparken, søndag d. 11. nov. kl. 11. Vi går en ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. nov 2007
Visninger:
492
Stemmerunde Mynderne har brug for hjælp i udfordringerne, er der nogen der vil være med til en stemmerunde?
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. nov 2007
Visninger:
454
Dækkener til mynder... Theas opdrætter laver dækkener.... www.terelli.net Han syr dem efter mål og det er kram. Kvaliteten er helt i top. ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. nov 2007
Visninger:
982

Annonce