Forum kategorier

Legekammerater i Odense

Legekammerater i Odense

Medlemmer: 67
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Hundeleg i Odense :) Hej alle i dejlige hunde elsker :) Nogle der vil lege i aften med min lille hugo ? Vi bor i Odense & det ville perfek...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. apr 2010
Visninger:
574
Ude og lege i det gode vejr :) Hej alle i søde mennesker & hunde herinde i gruppen. Ville høre om der var nogle der ville med ud & lege idag i det ri...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. apr 2010
Visninger:
525
hvem vil lege i det gode vejr? I dag? Cody og jeg er klar på leg i dag :-) Håber der er nogle som har mulighed for at komme med ud og nyde det g...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. mar 2010
Visninger:
455
Leg søndag i Odense centrum Hej alle i herlige hunde ejer herinde :) Nu synes jeg lige at det er tid igen til & finde nogle søde & skønne vovser s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. mar 2010
Visninger:
659
Leg lørdag i Odense Mine to drenge trænger til at komme ud, er der nogen der har lyst til at gå en tur et lækkert sted eller tage i hundesk...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. mar 2010
Visninger:
824
hjemmelavet hundelegetøj? (langt) jeg er den heldige ejer af en 'lille' mutte dreng på havlandet år, og jeg vil meget gerne aktivere hans lille hoved lid...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. mar 2010
Visninger:
1.149
Hundeleg... Er der nogle der evt kunne tænke sig at vi igen fandt en dag til hundeleg? :) Synes det er noget tid siden at lille hu...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. feb 2010
Visninger:
558
billeder 5450 otterup kan vi evt mødes gerne flere også kan jeg ta nogle billeder gerne idag og i otterup hundeskov
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. feb 2010
Visninger:
488
pomeranian træf hjem vil være med det er på fyn men please kom on det kan godt være det er lidt langt men hvor tidt leger pomser med en...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. feb 2010
Visninger:
432
Kirkendrup hundeskov mandag Er der nogen, der har tid og lyst til lidt hundeleg i Kirkendrup hundeskov på mandag ca. kl. 14.15?
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. jan 2010
Visninger:
623
Leg søndag i Ferritslev Hej alle sammen.. Er der nogen hunde der vil lege med min basser på søndag i Ferritslev? Vi har en kæmpe skov vi ka...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. jan 2010
Visninger:
500
Dyreskuespladsen Såå nu synes jeg det er noget tid siden lille hugo har leget med vapser, så tænkte på om der ikke var nogen der ville l...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. jan 2010
Visninger:
398
Korslykkeparken odense hej jeg vil lige høre om nogle har hund her omkring, man kan lege med...??
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. dec 2009
Visninger:
950
Søger legekammerater Hugo søger en masse dejlige vapser & lege med :) Både store som små, da han synes alle vapser er lige sjove hehe. Det...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. dec 2009
Visninger:
682
små hunde træf i otterup hundeskov hej ( kopieret fra blog ) den 23 oktober vil der være små hundetræf for alle de små racer og hvalpe som ikke er r...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. okt 2009
Visninger:
426
Hundeleg:D Så er vi snart klar til at komme ud og lege igen.. Nismo trænger virkelig til at bruge alt sit krudt.. Derfor søger jeg...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. sep 2009
Visninger:
564
Hundepasning Jeg synes, at jeg næsten hver dag ser oplæg omkring hundepasning og har fået forståelsen af, at mange har brug for pasn...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. sep 2009
Visninger:
493
King har mødt sin "biologiske" bror :) King har mødt sin bror, Odin, fra samme kuld fra Kennel Bjarli. Og helt fantastisk som de ligner hinanden :) Lige et l...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. sep 2009
Visninger:
762
Legedag med hundene Omkring Odense C. Chica er en to årig gammel (VELOPDRAGET) Rottweiler - tæve. Hun elsker alle hunde, så kom frisk alle ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. aug 2009
Visninger:
524
søge lege kammerat hejsa mine hunde ku godt tænke sig nogle at lege med nogen der er på ( skal være meget aktiv ) og må meget gerne ka li ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. aug 2009
Visninger:
616

Annonce