Forum kategorier

Bullmastiff Gruppen

Bullmastiff Gruppen

Medlemmer: 70
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Kennel i Østrig Jeg har en kammerat i Østrig, der efter at ha mødt Gibson, gerne vil have en buller. Nogen der kender til en rigtig go...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. jan 2009
Visninger:
570
HD scanning Hej alle sammen. Skal lige have lidt hjælp. Hvornår skal en Bullmastiff han scannes for HD /AA ? Jeg er kommet meg...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. dec 2008
Visninger:
733
Herning Hej alle sammen er I kommet hjem fra Herning? hvordan gik det?
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. nov 2008
Visninger:
950
Træning/stævner? Som overskriften antyder så vil vi gerne ud og møde nogle af jer, men vi har ikke rigtig poten på pulsen med hvad og hv...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. okt 2008
Visninger:
287
Velkommen Velkommen til Niels og Sofie Håber I vil finde jer godt til rette på "Bullmastiff Forum" Mvh Nete
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. okt 2008
Visninger:
348
Nå men så er det jo.... på søndag i Ballerup......... Igen igen, hvem kommer ?? :-)
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. sep 2008
Visninger:
981
Endelig....... Fik vi svar på Zeras hofte og albue resultater...... Det fæltes jo ikke ret meget som en evighed...G HD: B AD: 0...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. sep 2008
Visninger:
386
Sofiero Vi har været i Sverige idag og udstille Lilo, hun vandt åben klasse med CK og fik Certet, og reserve CACIB, det beste v...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. sep 2008
Visninger:
341
Fotoalbums. Hej alle i tossede bullerfanatikere ;o) Så har jeg endelig fået lavet nogle fotoalbums. Der er gamle såvel som nye b...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. sep 2008
Visninger:
269
Tommerup Der er dælme ikke mange bullmastiffer tilmeldt! Hvem kommer? Vi gør :-)
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. sep 2008
Visninger:
273
Vidunderlig dame!!!!! http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=248669 måske er der en af jer der kender nogen der har ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. aug 2008
Visninger:
371
Advarsel ADVARSEL: 'DANSK' LÆS & Videresend ! Videresend denne advarsel, blandt venner, familie og kontakter! I løbet ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. aug 2008
Visninger:
502
Min anden tråd udartede sig men Jeg vil stadig rigtig gerne have data om både hanner og tævers mål og vægt ved 1, 2 og også gerne 3 års alderen. Jeg sy...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. aug 2008
Visninger:
512
Str Hvad vejede jeres bullmastifftæve da hun var 1 år og 2 år.
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. aug 2008
Visninger:
1.174
Link http://www.fordogtrainers.com/index.asp?PageAction=CONTACTUS
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. aug 2008
Visninger:
458
ENDELIG lykkes det af en bullmastiff blev drægtig, ved insiminering af kølesæd fra USA. Stort Tillykke til Nete fra Kennel Bul...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. aug 2008
Visninger:
1.079
Bullmastiffer på Bakken http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=27795 Vi havde Anno, Hera og hendes 4 "hvalpe" med på Bakken, n...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. aug 2008
Visninger:
589
Ringtræning Skulle vi ikke snart ringtræne lidt igen??? Det er lang tid siden jeg har fået god kage :) Skriv hvis I vil være me...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. jul 2008
Visninger:
500
Udstillingen d 28 Billeder Så fik jeg lagt ALLE billederne ind fra lørdagen tog ret lang tid, beklager men vejret var lidt gråt og mange billeder ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. jul 2008
Visninger:
509
Udstilling Bornholm 13 Juli 2008 Hvem kommer???? Kan se der er 8 tilmeldt og jeg kommer altså "kun" med 2;o)
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. jul 2008
Visninger:
360

Annonce