Forum kategorier

De glade hunde

De glade hunde

Medlemmer: 108
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Hjælp :) Ved nogle hvor det er muligt at finde lejligheder, hvor husdyr er tilladt. For ønsker at have min hund med nemlig. Og e...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. jun 2011
Visninger:
402
Rigeligt meget glad Har en dejlig labber og ville lige skrive lidt om det. Hun er bare mega glad altid og nogle gange bliver man sindsyg da...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. feb 2010
Visninger:
939
ny glad hund i gruppen http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=69733 og han har en helt fantastisk lykkelig ejer.. man ka jo ikk ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. jan 2010
Visninger:
518
Min hund Lumi i Vi med Hund Lumi og hendes bedste bedste ven Tyson er med i kampen om månedens hund for marts måned i Vi med Hund :D De ligger lig...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. jan 2010
Visninger:
510
hundepension - sjælland Er der nogle der kan anbefale en god hundepension på sjælland - gerne omkring Køge men kan godt køre efter en hvis den ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. jan 2010
Visninger:
1.596
kender I nogle som står og mangler en Det er med sorg i hjertet at vi bliver nødt til at sælge Cita. Men hun kan bare ikke sammen med vores anden hund. Hun k...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. aug 2009
Visninger:
904
Meget bekømret for tæve med hvalpe. Er mega bekymret for sandy. Sandy fik her den 15. juli. 2009. 8 levede dejlige hvalpe, men har ikke rigtig spist og ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. jul 2009
Visninger:
939
Ny hvalp kig gerne forbi min nye hvalp, Stacey.
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. jul 2009
Visninger:
480
ny hund Se evt. min nye hund Taico som jeg fik for et par måneder siden, han har forandret sig meget. Vil blive glad for en kom...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. jul 2009
Visninger:
452
Stadig rekordforsøg :) Jaa, nu er jeg nået op på de 830 udfordringer, så nu mangler jeg kun 80 for at slå Connies rekord :) Kom så hg, kun...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. jun 2009
Visninger:
1.217
En lille leg og udfordringer. Ja, jeg er snart oppe på 650 udfordringer. Meen.. Jeg har jo et håb om at nå over de 907 inden på lørdag, derfor har ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. jun 2009
Visninger:
593
Stadig rekordforsøg :) Ja, jeg har jo stadig gang i mit rekordforsøg, men er desværre stadig langt fra Connies rekord. Jeg er nu oppe på 512...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. jun 2009
Visninger:
451
Udfordringer Kan du li at udfordre andres hunde? Og går du ind for fair stemmerunder? Vi har en gruppe som hedder De Fair Udfordre...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. jan 2009
Visninger:
452
nogle der kender dette produkt? (link fjernet) Jeg har kigget på det der hedder NUTRA GOLD SALMON & POTATO ADULT DOG. Asti har ingen former for allerg...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. jan 2009
Visninger:
467
Kan i hjælpe mig? (: Halløj (: Jeg står og skal af med 7 tæver og 2 han hunde , men jeg kan ikke komme af med flere, vi er kommet af med et...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. dec 2008
Visninger:
440
2 hunde sammen Vi har jo Asti som er en alfa hund og vil gerne bestemme, gør hun det er der bestemt ingen problemer sammen med andre h...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. nov 2008
Visninger:
1.115
Ikke hund - Pillefyr Er der nogen som kender til pillefyr? Vi har fået et Bio18 pillefyr, men vi synes det bruger mange piller og har svært...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. nov 2008
Visninger:
548
Fies historie Kan læses i dette indlæg http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=269716
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. okt 2008
Visninger:
1.073
Beagle Er der nogen af jer der har erfaringer eller kender nogen der har en beagle? Vi har hørt mange forskellige ting, både a...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. okt 2008
Visninger:
607
Ny gruppe http://www.hundegalleri.dk/html/grp_admin.asp?GroupID=2428 Kig gerne forbi, og ansøg, godkender alle der ansøger :)
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. sep 2008
Visninger:
453

Annonce