Forum kategorier

Labrador retrieveren - verdens dejligste hund!

Labrador retrieveren - verdens dejligste hund!

Medlemmer: 23
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
min pony, udlejedes ja, unskyld, hved godt det ikke passer til det her.. :D Men hvis I kender nogle der vil leje min pony så skriv ger...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. apr 2011
Visninger:
421
gave hej jeg har brug for noget hjælp min hund targo har fødeselsdag i morgen hvad skal jeg give ham og ved i hvor meget d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. okt 2010
Visninger:
563
Søger søskende (Født d. 29.1.07) Søger Nynne's søskende :o) De er som i kan se i overskriften født d. 29.1.07 i Tønder :-) Håber at finde nogen :-p
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. maj 2009
Visninger:
428
:) joey så er jeg blevet den lykkelige ejer af min helt egen labs på 8 uger.. eller jeg deler den med min kæreste ehehe har ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. mar 2009
Visninger:
889
Købt labrador i faaborg?? Er der nogen af jer, der har købt jeres labrador retriever/golden retriever, hos en familie i faaborg? Søger søskende ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. okt 2008
Visninger:
561
hvor stammer labrador fra hej jeg er ved at skrive stil om labradoren. men jeg har et lille spørsmål som i måske kan hjælpe med det hvor stammer...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. maj 2008
Visninger:
3.889
Hopper op! Min tæve på 14 måneder hopper konstant op, når man kommer hjem, eller der kommer gæster.. Vi kan ikke få hende til og l...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. maj 2008
Visninger:
783
hd og ad er der nogen af jer der ved noget om en hofte syddom og albue sydom da jeg har haft en hund om det og vil garne vide me...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. apr 2008
Visninger:
538
Brune og sorte hunde ?? Jeg har en gruppe der er for Sorte og brune hunde :) kom og vær med :) der mangler lidt medlemmer.. Ansøg med glæ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. feb 2008
Visninger:
1.176
ingen ville? se mine film om mine hunde??? og giv en kommen tar eller bedømlse?
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. jan 2008
Visninger:
411
Kløe. Hej.. Mine hunde har et par dage kløet sig, og i går eftermiddag vaskede mig og min far dem i noget(kan ikke huske e...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. okt 2007
Visninger:
1.289
Ny video ;P Hej.. Har lige lagt en ny video ind? Vil i ikke lige se den? kommenter gerne.
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. sep 2007
Visninger:
448

Annonce