Forum kategorier

Collie elskere

Collie elskere

Medlemmer: 62
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Vægttab Hej med Jer. Er der nogen af Jer, som har oplevet Jeres ældre collie pludselig har fået et voldsomt vægttab? Inden...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. dec 2014
Visninger:
1.262
Hundens Dag Tivoli Friheden Århus 2. Juni Nogle der planlægger at tage derud ? (link fjernet) Kunne være så hyggeligt hvis vi var en masse collier derude ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. maj 2012
Visninger:
565
Spørgsmål om collie typerne. Jeg har lært at der er 3 typer collier, den klassiske, den moderne og den amerikanske, men hvor stor er forskellen rent...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. sep 2011
Visninger:
3.714
colllie temperament. Hvis man gerne vil ha en collie uden tendens til stress og nervøsitet, og som samtidig ville kunne bruges på træningsba...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. jul 2011
Visninger:
945
Collie - Tandsten og narkose Hej alle sammen. Buddy har været til dyrlægen og få fornyet sin vaccine og rabiesvaccine. Jeg gjorde dyrlægen opmærks...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. jun 2011
Visninger:
1.767
hjælp :) Er der nogle der ved hvor det er muligt at finde lejligheder, hvor husdyr er tilladt. For ønsker at have min hund med n...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. jun 2011
Visninger:
452
DCK logo Hej alle :) Jeg så for noget tid siden en bil med Et DCK logo klistrermærke på. Men jeg har ikke kunne Google mig fr...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. apr 2011
Visninger:
595
Fedende mad til Collie :-) <b>Hej, Min Collie hund Chilli er bare rigtig kræsen og kan ikke rigtig finde noget fedende mad til hende, hun gider sp...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. mar 2011
Visninger:
2.965
Ivermectin - Collie - overfølsomhed?? Er der nogen af jer kloge collie mennesker der kan fortælle mig om dette? Har først lige hørt om det, så ved I hvilke...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. dec 2010
Visninger:
1.227
Hjælp de hjemløse hunde i DK I DK findes der 60 herberger - Kun 4 af dem tillader de hjemløses hunde at komme indedøre. Det betyder at mange hjemløs...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. nov 2010
Visninger:
1.878
Best Friend på Facebook Hej Derude :) Jeg vil bare lige informere om at Best Friend har en gruppe på facebook, hvor der er mange gode og sp...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. okt 2010
Visninger:
617
Udstilling i Herning Hej med jer ;-) Hvor mange af jer skal til udstilling i Herning og udstille. Jeg skal være med d. 6+7/11 Det kunne v...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. okt 2010
Visninger:
730
shampoo til collie? Hej:) Jeg er interesseret i at høre hvilket type shampoo i bruger til jeres collier? og hvad i syntes om den? m...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. sep 2010
Visninger:
657
colliegruppe på facebook Hej alle Så har jeg oprettet en dansk Collie gruppe på facebook.... så hvis nogle har lyst til at være med så søg p...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. apr 2010
Visninger:
1.132
Lundbykrat hundeskov (nordjylland) Skrevet: 30-03-2010 12:23:21 Slet hele emnet Hej jeg har en collie han på tre år, som elsker at komme ud i d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. mar 2010
Visninger:
861
Tilmelding til instinkttest d. 21-22/8 i Svinninge. Jeg vil gerne melde mig til om lørdagen, men har gennemsøgt Collieklubbens hjemmeside og aner ik hvor j...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. feb 2010
Visninger:
543
Øjensygdom Jeg er den heldige ejer af Dollar, jeg har lige konstateret at der vokser hår på hans øje, hvilket jeg aldrig havde set...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. feb 2010
Visninger:
1.474
Grå stær Så var jeg til dyrlægen med alle dyrerne til deres årlige tjek og desværre fik min næsten 3 årige tæve konstateret opst...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. feb 2010
Visninger:
1.655
Gå tur Hej jeg kunne godt tænkt mig om der var nogen man kunne mødes med her nede på Lolland og gå ture med?
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. feb 2010
Visninger:
454
collie til lydighed - avler? Min næste hund bliver jo nok en collie, og helst en af de mere klassiske engelske. Jeg vil dog gerne have en lydighed...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. feb 2010
Visninger:
1.560

Annonce