Forum kategorier

Lydighed ( LP) og rally-entusiasterne

Lydighed ( LP) og rally-entusiasterne

Medlemmer: 44
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
LP2: Resultat ! Så var jeg oppe i LP2 ! En god oplevelse, med et blandet resultat. Fællesdæk: 9,5 point. Belli rejste sig i...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. nov 2011
Visninger:
442
Hvor lang tid tager en LP prøve ? Hvor lang tid tager en LP3 og elite prøve ? Jeg vil nemlig gerne prøve at gennemskue, hvornår jeg sådan ca. skal op....
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. nov 2011
Visninger:
596
Et par videoer af Belli's LP træning Her: http://www.hundegalleri.dk/vid_vis.aspx?VideoID=33898 Og her: http://www.hundegalleri.dk/vid_vis.aspx?VideoID=3...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. nov 2011
Visninger:
608
Brørup d.20/11- nogen der kommer ? Nogen fra gruppen, der kommer til prøve d.20/11 I Brørup ?
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. okt 2011
Visninger:
546
Belvedere meldt til LP2 :-). 1 spørgsmål mm. Endelig fik jeg det gjort - glæææder mig :-) Lige et spørgsmål. Når jeg ser under tilmeldinger på hundeweb står der ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. okt 2011
Visninger:
758
LP2 hjælp søges nær Ringkøbing Evt. nogen hundemennesker der træner LP på konkurrenceplan (LP2 og LP3) i nærheden af Ringkøbing ? Jeg kunne godt bruge...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. okt 2011
Visninger:
360
Vores Rally Debut Hov må da heller også lige skrive her inde;-) mig og Zita musen var vil vores første prøve noglesinde i lørdags og hun...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. sep 2011
Visninger:
532
Mulighed for en uofficiel rallybegynder-prøve Jeg vil lige reklamerer lidt for muligheden, for at prøve en uofficiel rallyprøve. Det kan være rigtig godt at prøve de...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. jun 2011
Visninger:
551
LP1 Belvedere !!! :-) Jeg er SÅÅÅÅ stolt. Belli og jeg var til vores første LP1 prøve idag. Vi ankom kl. 8.30. Vi skulle først op som de...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. jun 2011
Visninger:
1.257
Vi bestod sørme? Rally No-Ma har det sidste stykke tid været meget ivrig efter at træne, så lidt for sjov meldte jeg hende til Rally Øvede i Å...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. jun 2011
Visninger:
1.096
LP1 prøven nærmer sig :-) Den nærmer sig... LP1 prøven med Belli d.18/6. Han kan det hele, med et par små fejl. Det er bare spørgsmålet om ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. jun 2011
Visninger:
422
Tips og gode råd inden en prøve søges Belli og jeg skal op til vores første LP prøve d.18.juni. Vi er forholdsvís klar. Jeg er ved at mærke sommerfuglene ;-...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. jun 2011
Visninger:
1.227
Belli's vej mod feltøvelsen (LP) Nogle øvelser tager tid og mange delmomenter, og denne er én af dem ! 1. Lærer targetøvelsen, som består i at dytte...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. maj 2011
Visninger:
927
Næseprøvepinde ! Billigt :-) Jeg har fået et aldeles godt råd mht. næseprøvepinde. Gnavepinde til rotter koster ca. 200 kr. for 200 stk hos Brogaa...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. maj 2011
Visninger:
1.053
Prøve i solrød 18. og 19. juni Hvem skal med ?
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. maj 2011
Visninger:
504
Service-meddelelse - træning 22. maj starter der trænings-hold op på Amager gennem Sydkystens Hundekole. Der bliver hold i Let øvede Lp1 Rally...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. maj 2011
Visninger:
923
Prøve i køge d.28.maj Nogen der skal til prøve dér ? Hvis jeg når tilmeldingen, skal jeg til min første LP1 prøve :-)
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. maj 2011
Visninger:
691
Storpudel og bearded collie Findes der opdrættere af disse racer, der lægger vægt på temperament og arbejdsegenskaber i DK ? Eller skal jeg til Sve...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. apr 2011
Visninger:
1.319
Racebud til lydighed Tjek gerne min tråd om emnet og giv et bud: http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=458178
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. apr 2011
Visninger:
589
Hvordan går det med jer og træning ? Hvordan går det med jer og jeres hunde til træning pt. ? Og hvad træner i ? Vi træner LP1. Vi har desværre undgå...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. apr 2011
Visninger:
899

Annonce