Forum kategorier

Vores firebenede venner

Vores firebenede venner

Medlemmer: 40
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Nomalt? Hejsa xD Tror at min hest er blanding mellem Araber & Rottweiler ;D Da hun har personlighed som en hund , og ligner...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. feb 2008
Visninger:
288
Keder xb Hejsa xD Er det bare mig eller keder jeg mig totalt? - Har lige været inde på badeværelset og talt fliser ! :/ E...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. feb 2008
Visninger:
318
? Hvis i skulle beskrive jer ; Eller bare skrive en bio , hvad ville i så skrive? Ja , nu kan du skrive lidt om dig ....
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. feb 2008
Visninger:
248
Øv:( Øv bøv:( Har lige fået afvide at jeg skal på hospitalet igen og få tjekked min lever (Efter en ullykke) og hvis den ik...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. feb 2008
Visninger:
286
4. konkurrence xb Så er det endelig tid til den 4. konkurrence ! xD De fleste stemmer var på » Sjoveste billede Så det bliver det ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. feb 2008
Visninger:
206
Tricks? Jaah , hvad kan jeres hund af Tricks? & hvad træner i? Agility , klikkertræning osv. d; // Maggie
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. feb 2008
Visninger:
244
Storm.. Hejsa folkens:) Det var godt nok en sindsyg storm igår!:O Var ude ved hesten igår, og de var alle total oppe og køre!...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. feb 2008
Visninger:
402
General snak Hejsa ^^ xD Nu har jeg oprettet emnet General snak ;D Herinde kan du skrive om alt mellem himmel & jord (: - Du ka...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. feb 2008
Visninger:
412
6 udf. Ja. Jeaci og Viggo har vær 3 udf. Hvem vil ha?:p Modtager self. også gerne;)
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. feb 2008
Visninger:
830
Regler i gruppen? Hejsa:) Jeg skriver lige her i pausen fra x-factor;) Jeg vil bare lige høre om der er sådan 'regler' her i gruppen me...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. feb 2008
Visninger:
338
Kategori ? Jarh , nu er det jeres tur til at vælge xD Hvilken Kategori skal den næste konkurrence være? » Sjoveste billede » ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. feb 2008
Visninger:
464
3. Stemmer xD Såå ! Nu er det endelig tid til at stemme xD » 1. = Berta http://www.hundegalleri.dk/uploads_large_wm/449541.jpg?21...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. feb 2008
Visninger:
535
Fotoalbums xD Hejsa ! xD Har lige lavet et Fotoalbum med tegninger af Luckse :D Kigger i ikke forbi? Skal snart lave nogle flere ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. feb 2008
Visninger:
177
Logo? s: Heej <33 Hvad syndes i om mit Logo? (( Det er til mit Stutteri )) http://i31.tinypic.com/2lvjy9e.gif Syndes s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. feb 2008
Visninger:
237
Hjemmesider? Hejsa xD Nogle af jer som kender nogle gode Hjemmesider? :D Eller om der er nogle som er medlem på www.nforn.dk ? ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. feb 2008
Visninger:
439
Hobbyer? xb Jaarh ´ ^^ Titlen siger jo sig selv xD Hvad er jeres hobbyer?? d: Miiq ; Hundetræning // Agility Distance ri...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. feb 2008
Visninger:
452
3. Konkurrence xD Hejsa ^^ xD Nu kommer den 3. Konkurrence ! :D haha » Bedste hovedbillede » Sjoveste billede » Spring billede »...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. feb 2008
Visninger:
357
Navn? xD Heej xD Hvad syndes i at jeg skulle hedde? (: » Maggie & Lucky « » Maggie & Lucken « » Maggie & Lucksi « » Ma...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. feb 2008
Visninger:
402
chevy r SINDSYG :o) min hund, Chevy, er så sindsyg jaloux.. han r 7 måneder (temelig stor, ikk tyk) og hvis jeg sidder med min compute...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. feb 2008
Visninger:
374
Tøj til dyr? Hvad syntes i om at putte sin hund i tøj, bruge den som accesories istedet for kæledyr? Hvor syntes i grænsen går? Ve...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. feb 2008
Visninger:
1.171

Annonce