Indlæser...
Sortering
Udfordringer ja jeg har 2 udfordringer.. men altså for at få dem skal i lige smutte fordi lady og skrive en komentar det er der bare...
Generel diskussion
Oprettet:
4. dec 2004
Visninger:
308
vil i indgå aftale?? hehe... jeg synes selv jeg stemmer og stemmer... men det gør jeg jo nok ikke i forhold til andre... men synes godt ...
Generel diskussion
Oprettet:
29. nov 2004
Visninger:
212
Hvorfor er der aldrig nogen der udfordre Frida-Chaos-Ditto? Vi (med Trine) har kun oplevet at udfordre andre mens alle vil dys...
Generel diskussion
Oprettet:
27. nov 2004
Visninger:
378
Hvad gør man hvis... Hej igen - et helt andet emne... Efter al den debat der jo har været om "kamphunde" osv er jeg både blevet skræmt og l...
Generel diskussion
Oprettet:
26. nov 2004
Visninger:
815
4-tallerne Hmmm, hvad tænker i om hunden når i giver 4 taller? Det er jo ikke nogen super dårlig karekter, men tossede jeg for...
Generel diskussion
Oprettet:
20. nov 2004
Visninger:
228
Hvad gør i. Har to vuffer der hygger sig lige nu, er lige kommet hjem fra en lang gåtur og lige nu ligger de og gnasker i hvert et ...
Generel diskussion
Oprettet:
18. nov 2004
Visninger:
483
ny her - point systemet??? Undrer mig lidt over det her pointsystem. Det er åbenbart meget vigtigt for nogen. Personligt synes jeg mest kommentare...
Generel diskussion
Oprettet:
7. nov 2004
Visninger:
690
Hvordan kunne du gøre det ? Så denne "artikkel" i et indlæg på et forum..... og jeg ville lige dele det med Jer..... synes det er så godt skrevet.....
Generel diskussion
Oprettet:
5. nov 2004
Visninger:
842
Hehe.. jeg ved det.. UDFODRINGER!! Der kommer efterhånden mange af dem her.. men nu gør jeg det altså lige igen.. Jeg har 3 udfodringer.. og i må også gi´...
Generel diskussion
Oprettet:
18. okt 2004
Visninger:
626
Hvorfor afviser I??? Er der nogen herinde, der er klar over, hvor ked af det man bliver, når ens elskede hund får afvise point??? Hvorfor ha...
Generel diskussion
Oprettet:
29. aug 2004
Visninger:
296
Gi´ pote Hej! Jeg søger med lys og lygte efter en god måde at lære min hund (Mille) at give pote. Ja det siges jo godt nok at...
Træning
Oprettet:
25. jul 2004
Visninger:
519
Hvilket køn er min hund mon?? jeg har i dag for anden gang set min hunhund på 8 måneder lætte ben: Ja du læste rigtigt. Hun lættede ben! Det er da i...
Generel diskussion
Oprettet:
13. jul 2004
Visninger:
396
Gratis og ikke gratis Hej Golden Mascot giver gratis bedækning intil 2005 hvor der sikkert ville komme pris på (meget lav) Her er lidt ...
Avl
Oprettet:
10. jul 2004
Visninger:
819
Er der ikke nogen der vil..... -Give mine hunde en udfordring, karakter eller komentar? Eller stemme i deres igang værende udfordringer? I må også m...
Generel diskussion
Oprettet:
10. jul 2004
Visninger:
301
Kvælerhals bånd! Hva sys i? Har ikk noget i mod at hunden går med det! Det gør Kiwa men hun går faktisk sjældent i snor såååå! Knus K...
Generel diskussion
Oprettet:
31. maj 2004
Visninger:
486
Ang kamphunde... Jeg så der var et indlæg omkring den "kamphund" som bed en hvalp til døde. Det er også forfærdeligt.. Ingen tvivl om d...
Generel diskussion
Oprettet:
18. maj 2004
Visninger:
5.153

Annonce