Indlæser...
Sortering
Ravage Rikke se her: Må jeg godt lægge min hund's hjemmeside link hos dig under webring for danske hundesider? Problem måske: Min hund's hje...
Generel diskussion
Oprettet:
17. feb 2005
Visninger:
179
Er jeg den eneste, der har lagt mærke til at set stort set aldrig går langsomt herinde mere? Vi har brokket os og brokket os over at se...
Generel diskussion
Oprettet:
17. feb 2005
Visninger:
307
Hjælp: Min hund prutter Hejsa Jeg har en Lhasa Apso hvalp på snart fem måneder, og han prutter simpelthen bare helt enormt meget, og det lug...
Generel diskussion
Oprettet:
2. feb 2005
Visninger:
844
Hvordan for man det perfekte billede.. Hej.... Hvordan for man det perfekte billede af ens hund.... Jeg har det problem at når jeg tar et billede af Sil...
Generel diskussion
Oprettet:
27. jan 2005
Visninger:
193
Stueren - give tegn til at ville ud Hej Jeg har en lille Lhasa Apso hvalp, som er lige knap 4 måneder. Så ganske naturligt går det meste af min tid med ...
Træning
Oprettet:
6. jan 2005
Visninger:
827
HJÆLP!! Jeg kan ikke finde ud af det!! Kære alle hundevenner der har forstand på computere! Jeg har nu forsøgt at gøre det der stod i tråden "Microsoft Pho...
Generel diskussion
Oprettet:
3. jan 2005
Visninger:
557
HJÆLP!!! Er der nogle der har en øsning??? Min nye hund Berto, har et problem når vi går tur og møder andre hanhunde, han beg...
Generel diskussion
Oprettet:
3. jan 2005
Visninger:
253
NU ER DET ALTSÅ VED AT VÆRE TID....!!! Jeg har et "lille" problem.. Jeg mangler en lille han-hund, til min lille tæve, Line.. Hvis du har en (eller kender en...
Avl
Oprettet:
2. jan 2005
Visninger:
547
Bide problem Hej... Vores lille hvalp har et rigtig stort problem, det er som om han ikke forstår at når man siger nej så betyder...
Generel diskussion
Oprettet:
22. dec 2004
Visninger:
550
HJÆÆÆÆLLLLPPPPPP........ Jeg har et "lille" problem.. Jeg mangler en lille han-hund, til min lille tæve, Line.. Hvis du har en (eller kender en...
Avl
Oprettet:
21. dec 2004
Visninger:
1.499
problemer ??? Hej alle interesserede ! Jeg har et problem jeg meget gerne vil have hjælp til at løse? Jeg har to hunde hvorfra d...
Generel diskussion
Oprettet:
23. nov 2004
Visninger:
559
kan i hjælpe mig Jeg er kommet i tvivl om hvilken race der er i min hund. jeg ved at han er lab, dalmatiner og så kommer mit problem, sæ...
Generel diskussion
Oprettet:
12. nov 2004
Visninger:
203
Er der ingen der kan hjælpe?? Hej derude bag skærmene! Dette indlæg har vi oprettet før, men vi fik ikke rigtig noget respons. Vi fik kun 2 rigtig...
Træning
Oprettet:
9. nov 2004
Visninger:
533
ny her - point systemet??? Undrer mig lidt over det her pointsystem. Det er åbenbart meget vigtigt for nogen. Personligt synes jeg mest kommentare...
Generel diskussion
Oprettet:
7. nov 2004
Visninger:
767
Hvor kan jeg træne ??? Jeg har et problem med at finde det rette sted at træne helst i nærheden af sorø - ringsted - Slagelse Hjælp !!!!!!!!...
Træning
Oprettet:
3. nov 2004
Visninger:
390
Feltsøg! Hej! Jeg har et stort problem! Om ikke ret lang tid skal Mille og jeg til lokalkonkurrence (igen) og denne gang er v...
Træning
Oprettet:
2. nov 2004
Visninger:
878
Kommentare til Perle! Nu har jeg snart fået nok.. Det lyder sikkert som sødt i jeres øre men jeg er begyndt at blive helt bims i knolden af ...
Generel diskussion
Oprettet:
31. aug 2004
Visninger:
372
Aggresions problem Hej. Min hund er blevet meget aggresiv over for andre hunde de senere år. Den er 3 år nu og knurre og gør af hunde når ...
Generel diskussion
Oprettet:
3. aug 2004
Visninger:
208
Dårlige ører. Hej alle herinde. Jeg vil høre om der er andre der har problemer med deres hund's ører. Min har det problem at nemt ...
Generel diskussion
Oprettet:
13. jul 2004
Visninger:
412

Annonce