søger søster til yokier {{forumTopicSubject}}
vov vov..
jeg søger min søster som er en yorkshire terrier hun skal være født den 30/11-04... da mor og far hentede mig sagde de vi lignte hianden på en prik, så kig mine billeder igennem..!
damen som mor og far købte mig af bor oppe ved hjørring og sindal de havde også andre hunde og bla. også heste og katte!
Jeg husker at mig og søs vi legede og vi var sgu vidst nogle være krabater når vi var sammen, og vi var sgu meget små og det er jeg stadig, jeg vejer 1200 g. og tror gså kun min søster vejer der omkring..
mor og far fik af vide at min søster ville blive hentet samme dag af nogle rare og søde mennesker som bor på fyn eller omegn.
Jeg syntes bare det kunne være dejligt at møde min søster igen så vi kunne lege lidt sammen og bare se hinanden igen, ved også min mor og far syntes det kunne være helt vildt hyggeligt, og de er villige til at starte bilen og så køre afsted så jeg kan møde min søs!
min søster hed luna eller også var det lotte da de andre mennesker købte hende men ved selvfølgelig ikke om de har valgt at kalde hende noget andet!
Så hvis en af i alle dejlige hg folk skulle kende noget til min søster og hendes familie, så skriv endelig!
vov vov
potedask
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
søger søster til yokier