{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
698 visninger | Oprettet:

legekammerat i viborg nord/vestlige bydel {{forumTopicSubject}}

tanken om hund nr 2 har strejfet mig, da malou så gerne ville lege med andre hunde, men vi kender kun svigermor og hendes hund. jo der er da en del hunde vi møder på gåture, men det er ikke nok for malou kun at hilse på..

så nu vil jeg prøve at søge et par stykker, der har lyst til at komme forbi, vi har en lille have, vi kan sidde derude og nyde lidt kage og te, eller kaffe.. hehe..

lidt om os :
jeg hedder cindy, kommer oprindelig fra sønderjylland, så har ikke det store netværk her i viborg, jeg bor sammen med min kommende mand (skal giftes 7-9-13) og lille malou som er en blanding mellem tibetansk spaniel og pekingeser. kun 7 mdr gammel.. vi bor ude i grønneparken i engelsborg i den nord/vestlige del af viborg, skulle en gåtur være mere fristende så har vi et par dejlige skove, dog føres hunde i snor der..

jeg tror vi mest søger hunde op til 15 - 20 kg smiley men malou kan sagtens med større hunde også..

jeg har ikke bil, så har svært ved at komme rundt i viborg.derfor håber jeg at der er nogle der kunne tænke sig at komme hjem til os, skal nog sørge for der er lidt godt til ganen og noget på kanden smiley

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
legekammerat i viborg nord/vestlige bydel

Annonce