Newfoundlænder arrangementer Newfoundlænder arrangementer
Hej folkens (:
Ved ikke om jeg kun må lave et emne til/om newf hunde. Ellers må i jo lige se til, så sletter jeg den igen! (:
Min mor og en anden fra Newf-klubben står for region midtjylland. De er igang med at starte noget vandtræning op for hunde, oppe i Lilleris, for newf folkene.De arrangere dette, for at skabe noget fællesskab, både for mennesker og hunde. - Vi er jo ikke så mange newf-folk i region midtjylland, som andre steder. Det skal siges folk fra region nord er self også velkomne, da Lilleris ligger på Mors. Og når det skal siges, så er folk fra alle regioner velkomne, men ikke sikkert de/I vil køre så langt (:
De fleste newf hunde elsker at bade rundt i vand, og mange synes det er super fedt at træne i vandet - Øvelse gør mester (:
Og så er der dem der bestemt IKKE synes vand er sjovt, men så kan de jo bare være udstillingshunde, eller bare rigtigt familie hyggehund! Nogle skal have en lille skub, og noget støtte, og så er vand jo pludselig sjovt! (:
Hvis man synes dette lyder interessant, og i gerne vil have noget fællesskab, sammen med andre newf folk, eller man går og har en lille drøm om, at ens fantastiske newf hund skulle blive en livredder engang, så kontant mig endelig under dette forum, og jeg vil give flere oplysninger.
I er self også meget velkomne, med at komme med forslag til andre arrangementer! (:
Mvh. Boanna F
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Newfoundlænder arrangementer