{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
502 visninger | Oprettet:

Mindfullness/meditation for hundeejere 26/11 i holte {{forumTopicSubject}}

Mindfulness & Meditation

Denne gang har Softagilityklubben et anderledes arrangement
med Sarah Christiansen om mindfulness og meditation klar til jer hundefolk.

Arrangementet er åbent for alle og koster bare 50.- kr. pr. deltager.

Her er hvad Sarah selv skriver:
”Jeg glæder mig til en aften med jer, hvor jeg vil give en introduktion til meditation og mindfulness, og hvordan det kan have gavnlig indflydelse på jeres forhold og samarbejde med jeres hunde. Jeg er elev hos meditationsinstruktør Henning Daverne og tager udgangspunkt i hans meditationsprogram "12 minutter til succes”, samt hans almene ’nede på jorden’ tilgang til mindfulness. Den gennemtestede basis er, at med blot tolv minutters daglig meditation, opnår du bedre fokus og koncentration, større indre ro og daglig glæde og du reducerer stress/mindsker risikoen for skadelig stress”.

Aftenen kommer til at byde på et foredrag, der præsenterer begreberne meditation og mindfulness, en gennemgang af et par hjælpsomme åndedrætsøvelser, en guidet meditation, samt tid til spørgsmål.

Arrangementet varer to timer, hvor der også gennemgås åndedrætsøvelser og guidet meditation, så selvom man ikke kender til emnet, vil alle kunne deltage.

Hvis du er stresset i hverdagen, vil du have stor glæde af denne aften. I forhold til hundene er det jo også vigtigt, at man ikke er stresset, når man arbejder med sin hund, så vi kan kun anbefale arrangementet. Og man kan også bruge teknikken inden en evt konkurrence hvor man er nervøs hvilket jo vil påvirke hunden meget.

Sted: Mariehøjcentret, Lokale 4, Øverødvej 246B, 2840 Holte
Indgang omme bag centret – kør hele vejen rundt om bygningen.

Dato: Tirsdag den 26. november kl. 19.00-21.30

Tilmelding: Send din tilmelding til Jeannette på asko4@yahoo.dk

Servering: Der vil blive serveret kaffe/the/vand og lidt småkager

Pris: 50.- pr. deltager
Betaling: Bankoverførsel til konto Reg. 1551 Konto 3347 3369 39
Afbud: Bliver du forhindret i at deltage, er vi glade for afbud på mobil 24409949:
Tilmelding er bindende, så deltagergebyret tilbagebetales ikke.

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Mindfullness/meditation for hundeejere 26/11 i holte

Annonce