{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
429 visninger | Oprettet:

lydigheds/agility måtte vs placeboard {{forumTopicSubject}}

Lige umiddelbart står jeg til at skal købe placeboard, da vores træner synes det er et fedt koncept - og det synes jeg egentlig også. Men pt er der udsolgt online. Men jeg fandt nogle lydigheds/agility måtter som virker meget smartere? 1 er de fylder mindre, da jeg skal havde to stk, både at slæbe rundt med til træning, men også bare at havde liggende i bilen (som er lille i forvejen). De to er vel meget lig hinanden i udføring af øvelser tænker jeg?

Kommentarer på:  lydigheds/agility måtte vs placeboard
  • #1   25. apr Flad måtte og "hævet lidt over jorden" giver ikke helt samme resultat - når det er hævet lidt over jorden giver det en tydelig grænse og hunden vil helt naturligt placere sig præcist på platformen, hvorimod det måske betyder knapt så meget for hunden, om poten rager udenfor en flad måtte (medmindre man er meget skarp med sine kriterier).

Så... det afhænger af hvad de skal bruges til og hvordan. Jeg bruger begge dele, men til forskellige formål

• #2   27. apr Det kan jeg godt se.

Bruger du mest måtterne til target?

• #3   6. maj Måtte og placeboard giver ikke samme resultat er min erfaring. Kan du ikke købe et placeboard online? smiley

Kommentér på:
lydigheds/agility måtte vs placeboard

x