{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
595 visninger | Oprettet:

"Smadremanden Jubas" {{forumTopicSubject}}

Bare så det er af vejen. Jubas har ikke smadret noget indbo´s inventar udover 2 par crocs. smiley Det syntes jeg selv er flot da han har et seriøst højt gnave instinkt, energi på 900% og de PERFEKTE sakse-klippe kindtænder.

Det er helt utroligt hvor hurtig han klipper selv tykkere og fastere reb op... Lang historie kort, han får 3-4 stykker reb i måneden. Har givet op med de søde kong bamse hivelegetøj. Jeg prøver at ligge legetøjene væk, men jeg glemmer det mindst 5 gange i måneden, og så går der 2 sekunder og så har Jubas været i kamp med det. Han har bare lyst til at rive, hive, wrestle, sprinte rundt og gnave. Og gå ud og pisse på verden, så alle ved hvor sej en karl Jubas er. smiley

Jubas er udover en vildbasse en rigtig god dreng. Respektere og finder instinktivt ud af når katte og fugle og
børn og voksne siger fra, om de vil lege eller ej. Går fint i snor selvom jeg ikke har gjort et kæmpe fokuseret program. Skal lige bruske sig lidt og gø af andre hunde og mennesker til tider, men det går over ved et nej eller Juuubas i fjollet tone, hvorefter der hilses en smule vildt og legesygt med hoppen op ingen bidning(arbejder på det stille og rolig, folk syntes han er for nuttet). smiley

Sagen er den; at jeg bare prokrastinere med trænen front. ing og det kunne styrke min kontakt og mit samarbede med Jubas med lidt mere konstruktiv træning i træning på den front. Altså udnytte hans store drift, jagtinstinkt, konstruktivt. Vi leger hver dag hiveleg, wrestler lidt og træner tit med "drillepind/lure pole, hvor fokus er på både fysisk motion og hjernegymnastik(slippe lure). Han er overhovedet ikke drevet af godbidder når han er i smadremode! Så er det legen der er det eneste i verden.

Spørgsmålet er således omkring træning og leg. Kan Hundegalleri anbefale nogle tips og tricks til den mere leg orienteret træning? Syntes det giver sådan en god kontakt imellem os og jeg får da også griner på af det. smiley

Er en visuel learner, så videoer og podcast form medier er super for mig. Håber opslaget giver noget mening, den blev lidt hurtig lang i det. smiley

Nå ja, er horn og gevir mon sikkert at give, sådan for at stille lidt af lysten til at træne kæbemuskler?

Tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ting til genbrug 625 kr.
  • Oprydning i haven 3.000 kr.
  • Tømrer 1.500 kr.
  • Rengøring af lejlighed 1.500 kr.
  • Tilslutning af el ifm opvaskemaskine 900 kr.

Opret en opgave

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
"Smadremanden Jubas"

Annonce