{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
610 visninger | Oprettet:

Endnu en sportråd {{forumTopicSubject}}

Jeg tænkte på om nogen herinde, ville hjælpe mig lidt med spor.

Jeg kunne rigtig godt tænke mig nogle øjne på, hvad jeg gør rigtigt, forkert, godt/skidt osv.

Easy er i opstartsfasen og jeg er virkelig på bar bund - er ude i noget cirkelspor, men synes det er ret svært!

Nicki er jeg begyndt på knæk med. Jeg synes hun er begyndt at gå rigtig flot med snuden i hvert spor, fra hæl til tå!! Så jeg skal arbejde lidt mere med knæk - hun har egentlig taget dem ok, jeg tror bare jeg har "overrasket" hende lidt, fordi vi har gået rigtig meget ligeud, fordi dét kunne JEG finde ud af smiley Jeg påtænker også at forsøge med 2 genstande, hvoraf den ene er midt på sporet - hun har kun prøvet at den er i slutningen.

Jeg vil lige forsøge at overtale kæresten til at filme os i dag eller i morgen.

Indtil da, har I nogen gode råd?

Det er forresten til DCHs program, men jeg tænker stadig at IPO menneskerne meget gerne må komme med kritik alligevel. Mange IPO hunde går et rigtig lækkert spor, synes jeg smiley

PS: Hundene er nok ret ivrige på videoerne, fordi de har lungeorm og det eneste aktivering jeg må lave overhovedet, er næsearbejde.. behøver jeg at sige, at jeg har 1 stk irriterende unghund smiley Det passer dog Nicki ret fint - I skal se halen, når hun går spor smiley

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Endnu en sportråd

Annonce