Forum kategorier

Indlæser...
Sortering
Erfaringer med robotstøvsugere Hej, Jeg overvejer at købe en robotstøvsuger, som kan hjælpe lidt med at støvsuge alle hundehårene. Er der nogle der...
Generel diskussion
Oprettet:
17. mar 2010
Visninger:
1.872
Robotstøvsuger Er der nogle af jer herinde, som har en robotstøvsuger? Hvad kan i evt. anbefale af mærke, model mv? Her tænker jeg...
Generel diskussion
Oprettet:
3. nov 2012
Visninger:
1.745
Robotstøvsuger vs hundehår Hej alle hunde elskere. Nu er det jo at mange af disse fantastiske firbenede væsner fælder UTROLIG meget, og så var ...
Generel diskussion
Oprettet:
13. dec 2013
Visninger:
1.950
Aktiveringslegetøj Hej Hundegalleri Vi er to studerende på Danmarks tekniske universitet, som arbejder på et projekt ved navn: "Pet Ent...
Generel diskussion
Oprettet:
21. okt 2014
Visninger:
1.024
Anbefaling af robotstøvsuger. Sukker efter en robotstøvsuger...hvem kan anbefales én som suger godt på gulvtæpper især ved storfæld, som er støjsvag ...
Generel diskussion
Oprettet:
15. jun 2015
Visninger:
569
Robotstøvsuger erfaringer hundehjem Ja Hvem har en robotstøvsuger og hvilken? Og har i været glade for den? Vi har 2 hvide schweizere der fælder lidt he...
Generel diskussion
Oprettet:
26. okt 2019
Visninger:
755
Robotstøvsuger hvilken? Jeg vil have en robotstøvsuger men hold da op der er mange! O.o Tænker der er mange der har erfaringer med disse eft...
Generel diskussion
Oprettet:
2. aug 2020
Visninger:
1.724

Annonce