Staffordshire bull terrier Franz 2007
1.649 visninger
|
Oprettet:
Staffordshire bull terrier Franz
Fødselsår:
2007
Størrelse:
Født 22/06-2007.
Vejede ca 380g da han blev født.
4uger gammel ca 1,5kg.
8uger 4,4kg
Vejede ca 380g da han blev født.
4uger gammel ca 1,5kg.
8uger 4,4kg
Temperament
Han er 100% på når han er vågen.
Tricks
han er vild med hente hans legetøj
Stævner
Selvfølgelig ingen planlagte endnu. men han skal da prøve på et tidspunkt.
Stamtavle
Dkk
Køn
En herlig bette fyr.
Beskrivelse
Har lige fået ham hjem og han er herlig, nysgerrig, men alligevel forsigtig for alt det nye.

Staffordshire bull terrier Franz
jan 2006
Følger: 23 Følgere: 23 Hunde: 4
skal du ik snart have nogle nye billeder ind af banditten
maj 2008
Følger: 1 Hunde: 1
En lille hilsen fra Nørgårdsvej 7. Nu har vi oprettet Ludvig her på hundegalleri. Så ville lige ind og se Franz. Han er blevet stor og flot. Vores Ludvig gror ikke så hurtug. Han vejer kun omkring 3 kilo. Så Franz kan nedlægge ham uden problemmer.
Håber snart du kommer over og ser ham.
Med venlig hilsen
Jonas & Connie
sep 2007
Følger: 154 Følgere: 169 Hunde: 1 Emner: 283 Svar: 1.002
høj til dig.
kunne du ikke tænke dig at være med i denne nye gruppe, hvis ja så
bare følg linket og tryk på ansøg om medlemskab, du behøver ikke begrunde din deltagelse.
Du kan bare skrive aa i boksen.
I alle tilfælde ønskes i et godt nytår.
http://hunde.dyregalleri.dk/html/grp_vis.asp?GroupID=1224
jan 2006
Følger: 23 Følgere: 23 Hunde: 4
glædelig jul til jer fra os
jul 2006
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 9 Svar: 44
Hej Glenn.. fin lille vaps du har fået dig der..
Hilsen Thomas
dec 2005
Følger: 25 Følgere: 25 Emner: 4 Svar: 27
Super dejligt med alle de gode billeder af Franz:-) Håber at I alle tre har det godt? Knus fra Annette, Claus, Jessica, Joe og Sille
jul 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 3 Svar: 12
Hejsa og dejligt med en brormand på galleriet....
Selvfølgelig en x-høj herfra....
hvor bor du så henne af i landet?? hvis vi nu skulle aftale at mødes på et tidspunkt
Mange hilsner fra Spike (Esbjerg)
jun 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1
Pænt af jer. Han er fra en ny kennel, der hedder Woodoostaff. Nej han var ikke svær at vælge ud.
okt 2006
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 15
Han er bare for kær. Sender en høj
feb 2006
Følger: 53 Følgere: 51 Hunde: 2 Emner: 38 Svar: 1.140
... til lille Franz.
Håber at I kommer til at hygger jer herinde.
Potedask og hilsner
Luna og Maria
maj 2006
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 11 Svar: 29
Hvor er han sød
velkommen høj herfra
jan 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 6 Svar: 73
...og velkommen til endnu en lækker staffy.
Hvor er han fra???
Nu skal tiden bare gå stærkt, så den lille prut kommer hjem og bor.
Høj fra Boogie & fam.
jul 2005
Følger: 54 Følgere: 54 Hunde: 3 Emner: 586 Svar: 5.802
Hvor er han bare kær.
Held og lykke med ham