Mops Carla 2008
1.224 visninger
|
Oprettet:
Mops Carla
Fødselsår:
2008
Størrelse:
carla er en lille mops hvalp.
Temperament
meget glad og legesyg, og så elsker hun at putte.
Tricks
hun ka ikk noget særligt lige nu, men vi håber da det kommer :D
Stævner
ingen endnu..
Stamtavle
carla har ingen stamtavle.
Køn
carla er en lille mops tæve.
Beskrivelse
carla er født den 10. maj 2008, så hun er ikk så gammel. hun er en glad og livlig hund.
vi hentet carla i jylland D.3-8-08 og har derfor ikk ku skrive så meget om hende endnu. men så snart vi lærer hende at kende lidt bedre ve der komme mere tekst.
D.4-8-08
Carla er begyndt at kredse på døren når hun ska bimmelimme elr bummelumme.. :D meen der ka godt komme en smutter engang imellem, det ska der os være plads til...
vi hentet carla i jylland D.3-8-08 og har derfor ikk ku skrive så meget om hende endnu. men så snart vi lærer hende at kende lidt bedre ve der komme mere tekst.
D.4-8-08
Carla er begyndt at kredse på døren når hun ska bimmelimme elr bummelumme.. :D meen der ka godt komme en smutter engang imellem, det ska der os være plads til...

Mops Carla
nov 2006
Følger: 60 Følgere: 52 Hunde: 5 Emner: 102 Svar: 321
høj til din søde mops
- kig super gerne forbi Pax med en bedømmelse?
jul 2006
Følger: 28 Følgere: 28 Hunde: 2 Emner: 19 Svar: 257
i får lige en lav tilbage fra coco :o) god bedring ..!
dec 2007
Følger: 31 Følgere: 29 Hunde: 1 Svar: 9
hun ser rigtig sød ud...høj...
apr 2007
Følger: 110 Følgere: 104 Hunde: 1 Emner: 12 Svar: 121
hvor er hun dejlig. rigtig smuk hund.. høj...kig forbi...
okt 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Svar: 1
hej din lille mops er også rigtig sød...... du får da hvert fald bare en høj igen..
jul 2005
Følger: 54 Følgere: 54 Hunde: 3 Emner: 586 Svar: 5.802
Hvor er hun bare kær.
Glæder mig til at følge min hvalp :o)
okt 2007
Følger: 15 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 32 Svar: 575
fra Walther.. Hun er da bare for smækker...
jun 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 24 Svar: 872
Stoor høj, for hvor er hun bare dejlig. Slet ikke til at stå for, og hvor er hun pæn med hale. Det kan jeg godt lide.
mar 2007
Følger: 33 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 135 Svar: 639
Taaak for stemmerne....:-)
Hvor er hun dog dejlig...:-)
sep 2006
Følger: 26 Følgere: 25 Hunde: 1 Emner: 150 Svar: 1.386
er sendt afsted til den super charmerende Carla
Vov, vov fra Balto
nov 2007
Følger: 24 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 211 Svar: 640
Hvor er du bare fin..
Du har fået en høj herfra..
Kig forbi min profil engang..
Potedasker fra Bertha
dec 2007
Følger: 6 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 13 Svar: 74
En høj fra os. Hun er da super dejlig.
feb 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 31 Svar: 217
Lille Carla er da sød og dejlig
okt 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Hunde: 2 Emner: 91 Svar: 800
Nej hvor er du smuk, Carlo
Håber du får et dejligt mopse liv ..
Høj.
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 7 Svar: 33
har fundet ud af det nu:-)
sep 2005
Følger: 28 Følgere: 27 Hunde: 2 Emner: 38 Svar: 383
Det ved jeg ikke lige hvad jeg skal sige til, men jeg kan se du står som medlem
maj 2008
Følger: 129 Følgere: 127 Hunde: 1 Emner: 1.425 Svar: 16.808
Hvor er hun skøn :o))
jul 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 1 Svar: 3
En ekstra høj til jeres smukke pige....
dec 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 20 Svar: 66
Ja, hvor er hun bare nuttet. Søde billeder:) Høj herfra os
jul 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Hunde: 3 Svar: 28
hold da helt op hvor er hun bare nuttet...en høj er sendt
jun 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1
hej andrea, sød hund x-høj til din søde hund
sep 2007
Følger: 115 Følgere: 112 Hunde: 1 Emner: 23 Svar: 213
nååårh hvor er hun kær, en høj her fra, tillykke med hende.