{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Dansk svensk gaardhund , Dværgpincher og Jack russell terrier. Sophie 2011

2.898 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen hund er oprettet og stemt ind. Opret din egen hund

Julie S
Kvinde | 26 år | Oprettet: 14. mar 2012


Dansk svensk gaardhund , Dværgpincher og Jack russell terrier. Sophie

Fødselsår:
2011
Størrelse:
29 cm. (Fra pote til nakke)
Temperament
Aktiv! Sød og venlig! :)
Hun elsker at slådse med sin sødeste søster Tøsen! :)
Tricks
Sit, Pote, Højre, Venstre, Plads. :)
Stævner
Nej
Stamtavle
Nej
Køn
Tæve
Beskrivelse
Hun er endnu kun en hvalp, født 25.12.11 s så hun er kun få måneder :) Hun er rigtig god til at springe! Indtil videre 84 cm. Men vi træner, træner, træner for at hun skal blive bedre!

Om natten sover hun i sin bløde kurv i ben-enden/midten af min seng :)
Hun er trefarvet (sort, brun og hvid)

Hun er en blanding af Dansk svensk gaardhund, Dværgpincher og Jack russell terrier. Men vi har en mistanke om at moren (som skulle være ren dansk svensk gaardhund) også har noget ruhåret foxterrier i sig, da hun er ruhåret.
Kommentér på:
Dansk svensk gaardhund , Dværgpincher og Jack russell terrier. Sophie
  •   2. apr 2012 smiley
    Og hun er 13 uger smiley


  •   2. apr 2012 Okay smiley
    Mange tak!
    Men hun springer altså selv, når vi går forbi et hegn, springer hun over det! Og jeg vidste ikke at de ikke må springe? Men tak for rådet! smiley


  •   2. apr 2012 Sådan en ung hund?!?!
    Jeg må sige at jeg er rystet. hvad er hun knap et år?
    - de må først stille starte op med at springe når de er 12 måneder helst 1½ år.. Og så har hun sprunget 84 CM!?
    Jeg sprang først 80 med min hund da han var 2 år?..
    Og det kan skade dens led og knogler en del, så hvis i gør det burde i stoppe før i er sikre på at den kan klarer det,


  •   2. apr 2012 Velkommen til
    Husk man ikke må springe med en hund, før den er helt udvokset.
    Det kan skade dens led og knogler rigtig meget.


  •   2. apr 2012 Velkommen
    Sikke en fin hund. Velkommen til hende.

    Hun blev helt sikkert afvist sidste gang, fordi hun var under en forkert race. Og det blev vist også skrevet til dig.



  •   2. apr 2012 Tak smiley
    Endelig, er hun kommet ind smiley
    Hader når man ikke optager hunde!
    Så syntes jeg man skal skrive hvad der skal gøres bedre og så vente med at bedømme?
    Bare min mening smiley


  •   2. apr 2012 Susanne
    Det er moderen der skulle være ren Dansk svensk gaardhund
    Og faren der er Dværgpincher og jack russell?
    Og det er moren der er ruhåret smiley


Annonce