{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foder til den første tid
  • #1   3. okt 2013 jamen det jo en smags sag smiley
    men der skal være nok til at hvalpen kan skifte over på et andet foder tænker jeg smiley
    selvom jeg ville fortrække og anbefale at hvalpen bliver på sit nuværende foder smiley
    da jeg fik mine dp'er fik jeg 1,5kg med sådan en hvalpe pakke fra dyrelægen med royal caninen smiley


  • #2   3. okt 2013 Jeg købte et startsæt fra RC som hvalpene var vant til, Puppy junior 800 g. men her var også tale om små chihuahua-blandinger smiley

  • #3   3. okt 2013 det er forskelligt hvor meget jeg giver med.

    dels får de prøvepakker fra Olivers, dem har der ikke været meget i, glædeligt nok kan jeg se at der nu er kommet lidt flere gram i hvalpepakkerne.

    dels deler jeg resten af mit hvalpefoder ud til dem. jeg har ikke bagefter noget at bruge det til og så kan de jo ligeså godt få det med.

    du ved jo nogenlunde hvad de skal spise i løbet af en dag og så kan du jo gange det med det antal dage som du synes de minimum skal have med for at kunne gå langsomt over til andet foder eller selv få købt noget hjem


  • #5   3. okt 2013 Vi fik 5 kg foder med i Maliqs hvalpepakke smiley der var ca til en uge smiley

  • #6   3. okt 2013 Jeg vil gerne at mine hvalpekøbere fortsætter med det foder jeg bruger, så jeg giver gerne rigeligt med..

    Jeg mener den ene fik en sæk og så købte hun yderligere 3 sække af mig.
    Den anden bruger i forvejen samme foder og fik vist ikke noget med, det kan jeg ikke engang huske, det var en veninde, så vi ordnede det nok hen af vejen.

    Første kuld fik de alle en sæk med.


  • #8   3. okt 2013 jeg giver en 3 kilos sæk med af Acana som de er vant til at få her hos mig, plus 500g barf som hvalpene også er vant til at blive suppleret med her. smiley

    Så er der så de ikke skal ud og købe det lille første stykke tid, og rigeligt til at lave en overgang hvis man vil skifte foder.


  • #9   3. okt 2013 Jeg bruger Josera smiley Tror i 2 kg er nok, til hvis de vil køre hvalpen over på nyt foder?

  • #10   3. okt 2013 De får hver en madpakke med på 15 kg. Jeg fodrer med Wolfblut, så en sæk og instruktioner om, hvordan man erhverver sig den næste sæk.

Kommentér på:
Foder til den første tid

Annonce