{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.044 visninger | Oprettet:

Teenager...... {{forumTopicSubject}}

Altså den firbenede af slagsen smiley

Er det noget med, at hundene kommer i deres 2. omgang af psykisk kønsmodning ved 1,5 års-alderen? Fordi damn, hvor har jeg en pestilens lige nu... som har svært ved at falde ned efter træning, boller mine ben morgen og aften, får aften-flip, bider snerrende og knurrende i strømper og fødder, kan ikke fatte et nej osv osv...

Og inden nogen spørger, nej, så tror jeg ikke jeg har en stresset hund, jeg har bare en hund, der jævnligt opfører sig som en 15-ugers hvalp igen smiley
Det føles som om, der flyver en masse rundt i kroppen på hende, og hun er bare totalt bims. Vi havde ellers lige fået anlagt os nogle gode vaner, og hun var til at distrahere, men det er lidt som om jeg kæmper med en uforstående hvalp igen smiley smiley
Jeg glæder mig, til omrokeringen på 1. etage er faldet lidt på plads....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Teenager......
  • #1   19. aug 2021 Jep der er en periode fra ca. 1,5 års alderen til 2 års alderen med psykisk kønsmodning smiley Så held og lykke med det smiley
    Skøre Umi smiley


  • #2   19. aug 2021 Tak smiley smiley smiley

    Hun er virkelig blevet bims. Som om der lige et tændt en kontakt der hedder "wow jeg har det svært i mit hoved". Og det kan ikke være fordi vi er flyttet, for det er 2 måneder siden og hun har det godt her. Men hun er simpelthen helt oppe at ringe og har svært ved at falde ned igen, svært ved at stoppe, at forstå, osv osv som ellers er ting hun normalt behersker. Hun er, på forståelig dansk, bare blevet BESVÆRLIG smiley Altså mere besværlig end hun normalt er smiley


  • #4   20. aug 2021 Åh hvor dejligt Christina smiley Jeg troede også, at vi var sluppet for en teenage-fase, for hun blev simpelthen bare bedre og bedre... og så er der sådan en morgen som i dag, hvor hun normalt bare ville slappe af i kurven efter sin morgen-snack.. men i stedet drøner hun direkte hen og boller mit ben, og går amok på mine hjemmesko, og piver og klynker og hviner og gør, fordi der ikke er mere mad/noget at lave. Det er som om alt bare kører på højtryk i den lille krop.

    Haha ja tak, hun er... speciel smiley


  • #5   20. aug 2021 Sam var voldsomt ramt af hormoner i 1 års alderen, som så kom og gik i perioder til han nåede 3 års alderen.
    I perioderne hvor det var værst, var hans stress niveau meget højt, og alt handlede egentlig bare om at krudte ham af så meget som muligt og undgå konflikter, så i samråd med min træner og min behandler, blev han sat på noget "beroligende" natur middel, som lige kunne hjælpe med at tage toppen.
    Sam reagerede bedst på baldrian og humle.

    Sam fik også ekstra behandlinger (osteopati og akupunktur) i de perioder, fordi det hjalp ham med lidt mere ro i hovedet, hvis han fik voldsom lyst til at bide, vidste jeg det var tid til behandling, så blev han blød som smør bagefter.

    Så det er mine råd, hvis i er der hvor det kammer helt over, og hun er så ramt af stress at hun humper dig og gerne vil tygge lidt i dig smiley

    Jeg skulle også træne meget mere med ham end nogensinde før, men det ved jeg du allerede gør med hende smiley


  • #6   20. aug 2021 Jeg er så taknemmelig for at Sam er ude på den anden side, det var virkelig fucking hårdt i de perioder, når han havde det svært. Jeg er mødt af så mange der ikke kunne forstå hvorfor jeg ikke bare kastreret ham, idag er jeg så glad for vi holdt ud, nu er han helt perfekt i balance smiley

  • #7   22. aug 2021 Ej undskyld Mathilde jeg har simpelthen helt glemt at svare!

    Ja hun er godt nok bims, men jeg synes heller ikke hun er helt derude, hvor vi skal have "beroligende" midler til (selvom man da nogle gange kunne ønske det smiley ) Det er startet lige her fornylig, så jeg tror jeg skruer lidt op for motion og aktivering, og ser om det måske tager toppen.

    Og ja som du selv siger, så er det jo noget de skal igennem. De er jo ikke helt sig selv før knolden rent faktisk falder ordentligt på plads smiley og så kan man tage beslutninger derfra


  • #9   25. aug 2021 Wauw Christina, det er jo bare fordi du ikke FORSTÅR Seiko... de er jo i en øm alder må du huske... og hvordan kan vi dog FORSTÅ alle de lidelser de går igennem smiley smiley

    Det lyder som om, at divaen også har fis i kasketten - man sætter pludselig pris på de stunder, hvor de rent faktisk godt kan finde ud af at opføre sig ordentligt smiley


Kommentér på:
Teenager......

Annonce