{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
770 visninger | Oprettet:

teenager!!!! {{forumTopicSubject}}

De sidste to måneder har været frygtelige! min buller er blevet teenager og han er da bare den mest ynkelige stakkel på denne jord. Han sover hele tiden, han er stædig, han er døv, han render efter tæverne smiley Skælder jeg ham ud bliver han først meget ked af det og sender mig et blik der stikker helt ind i hjertet. Når der så er gået et par minutter nægter han at tale med mig.

Vi glæder os alle sammen meget til Hector for overstået denne periode! især naboens tæve. Hr (luskebuks) Hector sidder ved hegnet og hyler, savler, gøer og siger lyde jeg ikke troede var muligt for en hund.

Hvis nogle ligger inde med nogle gode råd så del endelig! ellers bliver det nogle laaaange måneder! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  teenager!!!!
  • #1   10. aug 2010 Jeg har et råd: Du går ned i den nærmeste butik og køber en kæmpe stor omgang tålmodighed... Så går du hjem og indtager den i store mængder.. Og venter!!!! smiley

    Held og lykke med teenage-alderen....



  • #2   10. aug 2010 Er det tilfældigvis sådan, at naboens tæve er i løb?...;0)

    I så fald forsvinder den del jo ikke blot med alderen... Der skal andre midler til... Klip, klip...;0)


  • #3   10. aug 2010 Tålmodighed, tålmodighed, tålmodighed. smiley

    Træn ting han kan i forvejen med MEGA lækre hapser! Det hjælper på din følelse af afmagt (fordi han så MÅSKE kan det du beder ham om) og det styrker jeres samarbejde.

    Med hensyn til damerne- ja så kan du lige så godt vænne dig til det. Tæver vil fra nu af være... lad os sige en anledning til hjerneblødninger.


  • #4   10. aug 2010 Hvor er jeg glad for at Balto blev kastreret i god tid så jeg undgik de problemer med tæverne hehe... men er det teenage-alderen så er der desværre ikke så meget at gøre ved det...

  • #5   10. aug 2010 Ha ha Danni. Det er ikke så tit man hører mænd sige den lyd smiley

  • #6   10. aug 2010 Hehe ja det kræver virkelig tålmodighed smiley det er faktisk en månedstid siden naboens var i løb. Kender ikke så meget til tæver, men hun dufter sikkert stadig smiley

    Julie P. : god idé! desværre lader det til at det eneste han stadig kan finde ud af er gi' pote og spil død. smiley

    Maria og Balto: hvornår begynder det tålmodighed at virke? smiley


  • #7   10. aug 2010 Nicoline:
    Hehe hos min kæreste virkede det aldrig.... Jeg begyndte så småt at lære at leve med en teenage-hund efter et par måneder.... Heldigvis stoppede hans lømmelalder efter tre måneder, så det var gudskelov ikke så længe.... Men det er hårdt nok mens det står på hehe.... Men det går over.. lige pludselig en dag så ser i at han bliver nemmere og nemmere og begynder at høre efter igen...


  • #8   10. aug 2010 hvis man bare siger snip snip, skulle man ikke bare have købt en tæve. tanke før handling. jeg skærer heller ikke patterne af min kone fordi hun kigger efter andre mænd. nej jeg køber en ny.
    bare min mening.
    peter


  • #9   10. aug 2010 Jeg havde nu heller ikke tænkt mig at cutte Hectors ædlere dele. smiley

  • #10   10. aug 2010 Selvom Thomsen er i lømmelalderen, kan man ikke mærke det så meget. Hvis han så bliver for meget (løber rundet i hus og have), har vi hans yndlings godbidder og går ud og træner med ham i haven. Så slapper han lidt af igen.

  • #11   10. aug 2010 Eve og peter: Hvorfor have en intakt hanhund, hvis han ikke skal bruges i avl og han stresser helt vildt hver gang der er tæver i luften? Og hvorfor ikke købe en tæve? Det er ikke alle, som gider bøvlet med løbetid.

  • #12   10. aug 2010 så ku det være at en kanin var sagen.
    du skærer vel heller ikke bollerne af din mand fordi han er lidt umulig.

    nicoline det var heller ikke det jeg troede du ville gøre ved lille hector. han er jo så dejlig:)


Kommentér på:
teenager!!!!

Annonce