{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.051 visninger | Oprettet:

Teenager, teenager, teenager. {{forumTopicSubject}}

Så for satan Baby er begyndt at udvikle sig meget nu!
Fra den ene dag til den anden, får han mere og mere personlighed, flere og flere ideer, og bliver mere og mere døv!

Han er ved at være en sjov lille fætter. Han er begyndt at ville sove tæt, han sætter sig helt oppe i ansigtet på os og han får de mærkeligste ideer for tiden.

Han er, når han har lyst, meeeget kontakt søgende, meget opmærksom når vi træner og tager selv initiativ til at træne, hvis han lige keder sig.
Men der skal til gengæld heller meget til, før han lukker HELT ned! Der kommer intet ind, igennem de små pelsede øre.

Han viser nye sider af sig selv. Idag har han knurret af mig, fordi jeg ville flytte hans mad fra min dyne. Det har han aldrig gjort før, jeg har altid kunne fjerne ting fra ham, så der skal vi liige arbejde lidt.
Selvfølgelig skal han have sin mad i fred, men jeg skal kunne flytte det, hvis det ligger på fx mit gulvtæppe.

Han er generelt bare teenager! Jeg glæææder mig til han får sin fornuft tilbage. smiley

Han er lige blevet klippet i ny frisure, og man skulle næsten tro,at han er blevet teenager samtidig med at lokkerne er faldet smiley smiley

Jeg elsker min terrorist. Han er bare lidt en opgave lige nu! smiley

Men HEY! Han er blevet super god, til at gå forbi andre hunde, uden at skabe sig helt ustyrligt! smiley
Håber det holder ved smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Teenager, teenager, teenager.
  • #1   8. sep 2014 Det er en SKØN alder! man mærker at man lever smiley
    de kan hurtigt nok blive voksne smiley

    og FIN frits han har fået smiley


  • #3   8. sep 2014 Han kan da også omvende enhver puddel skeptiker ... han ser så skøn ud, og ja udstråler personlighed ...

  • #4   8. sep 2014 Kender problemet, jeg har selv én af slagsen. Hvor er Baby bare blevet en flot fyr smiley

  • #5   8. sep 2014 Åh MLA jeg syntes godt han må blive voksen nu smiley
    Forsøger at nyde hans teenage hajs. Og han er da skide skæg, når han for 3 gang på en dag har "ulvetime" i hele lejligheden.
    Men min tålmodighed bliver godt nok sat på prøve!

    Alt den ros han har fået til træning..Ja jeg syntes næsten han er pinlig at have med nu smiley
    Men de ved jo godt, at han er i den alder.. Så det er kun oppe i mit hoved, at han er pinlig smiley


  • #6   8. sep 2014 Og ja 100% ballade? Det tror jeg gerne på. Han har regnet ud, at han kan tage ting ned fra mit stue bord, ved at stå op af bordbenet.
    Og han har fået den ide, at han godt må gå op på stuebordet!

    Han er blevet super fin med sin nye frits! Skal lige vende mig til den, men han ser så fræk ud, i hans nye look smiley


  • #7   8. sep 2014 Elsker korte ører på pudlerne! Det får lidt attituden frem synes jeg smiley Super godt billede!

    Orh lømmelalderen.... smiley jeg ser ikke frem imod det.....


  • #8   8. sep 2014 Jeg blev meget overrasket over, hvor små deres øre egentlig er, og hvor højt sat de er?
    Men lidt forandring fryder!
    Han så tosset ud, med den korte pels, og de lange hår på ørene smiley


  • #9   8. sep 2014 Specielt de små's ører kan godt sidde lidt højt. De er så frække de små ører smiley

    Her forleden mødte jeg en flok ældre mennesker som mente Tula var den smukkeste lille pudel de havde set og forklarede i samme åndedrag at de havde set et program hyvor den smukkeste pudel blev kåret og den havde da bare den mest fjollede frisyre blablabla.. Jeg tænkte i skulle bare vide, jeg kommer sikkert til at leve op til alle pudelfordommene ang. frisyrer. For jeg vil klippe det hele og jeg synes det er lækkert!


  • #10   8. sep 2014 Baby skal igennem ALLE frisurene smiley
    Håber han kommer i fuld pels til sommer.
    Vi begynder at bygge på, så vi kan starte på continental til foråret.
    Bliver så spændende at se! smiley

    Vi levet bestemt også op, til alle fordomme om pelspleje, klipninger og udstyr smiley


  • #11   8. sep 2014 Jeg glæder mig til at sætte Tula i continental, hnedes bentøj sidder lige i skabet, hun vil se så godt ud i den klipning.

    Snyd de små sætter pels så hurtigt. Tula kommer til at være omkring 1½-2 år før hun har pels nok. smiley


  • #13   8. sep 2014 Ida det er jeg helt bestemt også!
    Men jeg vil ikke undvære hvalpetiden, for jeg vil selv præge min køter, så den bliver så ødelagt, som jeg vil have den haha smiley smiley

    Tager det så lang tid?
    Det tager ca 6 måneder, så kan jeg begynde at bygge den op, og om 9 måneder skulle han gerne være i fuld pels smiley


  • #14   8. sep 2014 Men selvom man er en lømmel. Skal man altså stadig have fødselsdagsgave.
    Så jeg har bestilt et kaninskind til ham, for han bliver 1 år lige om snart! smiley smiley


  • #15   8. sep 2014 Det tager en del længere tid for de store at sætte pels. Men jeg vil ikke have hende i continental før hendes nakke er så godt som udvokset, jeg synes bare ikke det gør sig godt før det smiley

Kommentér på:
Teenager, teenager, teenager.

Annonce