{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
952 visninger | Oprettet:

Anita G
Anita G
Tilmeldt:
23. feb
Emner: 1 Svar: 4

God mindre erstatning for Rhodesian Ridgeback? {{forumTopicSubject}}

Hej Alle

Jeg er spritny herinde. Jeg har de sidste 20 år haft 2 skønne Rhodesian Ridgebacks. Temperamentsmæssig har de været i hver deres ende af verdenskortet. Min nuværende er nu 10 år, og jeg begynder så småt at tænke på om jeg igen skal have Rhodesian, eller om der skal noget nyt til.
Umiddelbart kunne jeg godt tænke mig en mindre hund, men jeg ELSKER den måde Rhodesian opfører generelt i hjemmet. Er ikke fuldstændig vild, eller pløjer hele huset op fordi den er overenergisk (det klarer vi udenfor). Jeg kan godt lide at den ikke 1000 gange gider hente og bringe pind, bold eller andet, og bare "hjernedødt" kører der ud af ... MEN findes der en mindre hunderace, som mon kan passe ind i Rhodesian hjertet... Eller hvad kan I anbefale?`Vigtige egenskaber er at det skal være en familiehund, mellemstørrelse, klog, vagthund, og ikke spiser katte (kan opdrages til det), og generelt kan lystre kommandoer .... vi bor på en gård smiley Måske der er en race jeg overser derude, eller måske en god blanding smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  God mindre erstatning for Rhodesian Ridgeback?
Kommentér på:
God mindre erstatning for Rhodesian Ridgeback?

Annonce