{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dig og din hund :D
  • #1   23. dec 2007 Møffe fik jeg fordi jeg blev ringet op af en veninde som ville høre om ikke jeg kendte nogen der kunne være interesseret i sådan en. Lovede at forhøre mig omkring, og hun sendte så billeder som jeg kunne vise.
    -men da billederne kom, måtte jeg altså lige over at se hende og enuge senere havde jeg hund:o)



  • #2   23. dec 2007 oraklet:

    hehe så snuppede du bar møffe først:)
    hehe hvor fedt:)


  • #3   23. dec 2007 Jeg så en lille udsultet hund herinde på HG, tja den var da sød som alle de andre, men ku ikke slippe tanken om hende. Kontaktede Laura (tidligere ejer), tog ud og besøgte dem, fik Aamina på prøve og pludselig havde jeg hund.

    Er superglad for hende og har intet fortrudt. Vil lige prale med at hun har lært at give pote i går. 2 skiver ost og så var den hjemme.

    Glædelig jul alle


  • #4   23. dec 2007 Først fik min ene datter en fransk , så fik en til datter også en fransk og så var jeg solgt... Dog har de begge brindel hvor jeg bare ville ha en fawn...

  • #5   23. dec 2007 Linette:
    hvor en sød lille historie:)


  • #6   23. dec 2007 Jeg fik ham d. 21/10-07 efter vi havde været på ferie i Prag . Mødte en rigtig dejlig hvalp dernede som jeg gerne ville købe, men kunne desværre ikk få den med hjem, så fik min mor og stedfar overtalt til at jeg måtte købe en . Min mors veninde kender ham som vi købte Baloo af og hun skrev til hende om manden havde nogle han hvalpe tilbage, og det havde han. Så da vi kom hjem fra ferie tog vi næste dag ud til manden og så på Baloo og hans bror . Det var heldigvis Baloo som jeg fik med hjem smiley

  • #7   23. dec 2007 Nadja J : Ja det synes jeg også selv smiley

  • #8   23. dec 2007 vi fik fie igennem en af mine far's venner fordi min far gerne ville have en jagt hund blev det så en labrador formel 1,er og valgte hende fordi hun har en super stamtavle(har vi fået af vide)

  • #9   23. dec 2007 Vi fik Tiny for 4 mdr. siden snart. Og det gjorde vi da min veninde en dag ringede og fortalte at hun var kommet i nogle økonomiske problemer, som gjorde at hun blev nødt til at flytte fra hendes lejlighed.

    Da jeg har kendt Tiny siden hun liiige var kommet ud af mors mave, ja så var vi da åbne for at tage hende. Vi havde også passet hende en del gange førhen, så HH var allerede forelsket i hende, og med på ideen..

    Nu lever vi lykkeligt sammen alle 3, og det skulle gerne fortsætte sådan.. smiley

    Glædelig jul alle i skønne HG'er.. smiley

    /Lianna


  • #10   23. dec 2007 hvor er det nogen søde historier alle har:)

    vil da ozz lig ønske glædelig jul:)


  • #11   23. dec 2007 Jeg valgte ikke Luna.. Luna valgte mig.. At det så ikke var meningen, at det var Luna, jeg "skulle" have, er en anden ting.. *S*

  • #12   23. dec 2007 Micki:
    Først fik min veninde en lille chihuahua, og der fald jeg pladask for Racen det var ca 1år før jeg fik Micki, så fik min nabo en chi og så var jeg bare endnu mere solgt, så måtte ud og lede og så da min nabo fik chi nr 2 havde de lige fået et nyt kuld der hvor han købte sin, som var klar om 2mdr, så sådan fik jeg lille dejlige Micki.o)
    Caspar:
    Var ret hurtig klar over jeg ville have en hund mere så for ca et år siden blev jeg skrevet på venteliste ved en opdrætter til en lille hanhvalp og 30marts i år kom lille caspar til verden så 30maj var jeg den lykkelige ejer af 2 dejlige chi drenge:o)


  • #13   23. dec 2007 min første hund Argos valgte mig da han ikke veg fra mine fødder og var temmelig insisterende på at vi to hørte sammen - hvilket vi også gør/gjorde.
    Athene min tæve fik jeg en opdrætter i Holland til at hente til mig i Polen hvor hun skulle parre sin tæve. Canto min lille han skulle jeg egentlig slet ikke have, men den hvalp jeg havde bestilt i Holland var død under fødslen, og så ville tilfældet at en dansk opdrætter senere havde hvalpe og en han der ikke var solgt, og sådan lidt spontant slog jeg til da jeg slet ikke kunne modstå ham og det har jeg ikke et sekundt fortrudt - det er det bedste jeg har gjort for min tæve og mig selv.

    / Trine


  • #14   23. dec 2007 hvordan fik du slev din hund?

  • #15   23. dec 2007 fordi hun var sød og dejlig og navnet nathja passer jo perfrekt til hende:D derfor..hehe..

  • #16   23. dec 2007 Der gik ca et halvt år fra jeg besluttede hvilken race jeg ville ha til jeg fandt lige den jeg ville ha, ved at snakke med forskellige opdrættere osv, og så blev Nico født og havde skrevet sammen med hans opdrætter i ca to uger så 5 dage efter nico var født var jeg oppe og se ham og snakke endnu mere med hende og så reseverede jeg ham efter 2. besøg og så 4 beøsg senere kom nico med hjem smiley wee

  • #19   23. dec 2007 åårh.. sødt..

  • #20   24. dec 2007 Vi skulle have en han, og der var kun 2 i Oscars kuld. Oscar var meget glad og livlig, mens den anden var sky og holdt sig for sig selv. Den blev meget forskrækket når man klappede i hænderne, så den ville vi ikke have. Vi ville have den der opførte sig normalt, og det gik jo meget godt smiley

Kommentér på:
dig og din hund :D

Annonce